return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Finland

 
uusi electronica demo
View this Thread in Original format
digitalbeat666
"Futurtablism"

Hifi
http://www.funender.com/music/play....&mode=song_hifi


Lofi
http://www.funender.com/music/play....&mode=song_lofi

kommentteja saa ja täytyy antaa :haha:
BetaFactory
Tämä kappale on mielestäni masteroitu hyvin. Ja olen myös sitä mieltä, että olet onnistunut paremmin tällä kertaa kuin tuossa hard trance-biisissä. Ehkä tämä on sinun perinteinen alaasi?

Oma maku haluaa softempia rumpuja kun electro on kyseessä, esim. tavallisia 808-klassikoita, mutta tuo on ainoastaan makuasia.
digitalbeat666
eheh, no ei tätä oo vielä oikeastaan edes masteroitu mutta hyvä jos kuulostaa masteroidulta jo demovaiheessa. :)
BetaFactory
En minä niin hirveän pikkutarkka ole. Voi johtua siitä, etten itse ole masteroinnissa mikään nero, päinvastoin. :)
digitalbeat666
quote:
Originally posted by BetaFactory
En minä niin hirveän pikkutarkka ole. Voi johtua siitä, etten itse ole masteroinnissa mikään nero, päinvastoin. :)


no en kyllä itekään, miksasin uuden version joka mycket bättre.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement