|
junkie xl in kremlin
|
View this Thread in Original format
| magrec |
:eyes: :eyes: dat heb ik gedaan in kremlin............
Dit werd mijn 1e keer kremlin. Ja 1e keer ik heb het hier en daar wel over kremlin maar dat komt meer omdat ik daar al een zeg maar 8 maanden op het forum zit daar. Hehe......en ik was 17 etc dus nogal lastig om vanuit mijn dorp naar amsterdam te gaan enzo. Maar na vorige week was er de mogelijkheid om naar kremlin te gaan.
Haha en damn wat ik verwacht had werd waargemaakt..en nog iets meer.
Eerst moesten we wel nog met de auto naar kremlin toe en gvd wat een gezoek. Binnengekomen stond emjay al flink te draaien. Ik dacht zelf dat ie wat rustiger zou draaien maar nee hoor lekker rauwe progressive met af en toe trance erdoor...zoals skydive dat was echt vet mooi iedereen uit zijn dak. Heel veel leuke mensen ontmoet. Kende alwel een aantal mensen. Later ook nog met de 1 van de eigenaren van the Q gesproken etc. Junkie XL was zo megavet beste set ooit voor mij. Temperatuur was daar ook wel opgelopen to 40/50 graden ofzo enorm zweten..maar de raketjes smaken altijd beter (henkie_henk ik zag je nog op kremforum posten over raketjes ofzo)
Cross daarna ging gewoon stampen als een gek daarna sjees man ik dacht dat ie vrij diep zou draaien haha lekker rauw...hij draaide ook nog suburban train het dak vloog eraf. En nog veel meer lekkere platen. Misschien dat de overgangen beetje rommelig waren maar de platen waren lekker. Na afloop emjay nog een hand gegeven en cross ofcourse daarna moesten we toch van de portiers eruit. Uiteindelijk zijn we naar noordwijk gereden waar we een beetje gechilled hebben en toen wilden er nog een aaantal naar bloemendaal maar ik trok dat echt niet meer (ik was ook de enigste die helemaal nuchter was) dus ik ging 12:00 richting huis en een aantal anderen waren al richting bloemendaal. om 2:00 thuis....
Maar dat geluid daar is trouwens erg goed. sfeer was top.
Dus mensen kremlin is een echte aanrader..drinken is duur water 5,25 vodka redbull 18 piek ofzo...maar echt de moeite waard en waarschijnlijk ook de beste club...(maar ik ben niet objectief) |
|
|
| Boss |
Klinkt vet..... alleen nogal kut dat je zoveel betaalt voor je drank...
maar waar is Kremlin ergens? en wat voor'n stijl wordt er meestal gedraaid? |
|
|
| magrec |
Kremlin is aan de jan van galenstraat in amsterdam...vlakbij de a10 west...S105 geloof ik. Ligt dus niet echt in het centrum.
Muziek is vrij donker en rauw. (tevens ook erg geil :p ;) ) Emjay kan vrij diep draaien maar ok hard en rauw (deed ie zaterdag) dan een guest dj...timo maas, tiesto, oakenfold, sister bliss, tom novy, paul van dyk en digweed zijn er al een keer geweest. genomineerd door ministry of sound voor beste clubavond. op dit moment nog 1 zaal open andere kleine zaal wordt nog verbouwd.
www.kremlin.nl.... |
|
|
|
|