return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
en liten svensk politisk poll (pg. 2)
View this Thread in Original format
dj_hysterix
reveal
http://www.samuelsiren.com/retards.html
Glorie
quote:
Originally posted by reveal
http://www.samuelsiren.com/retards.html


haha, den var jäkligt bra!
Av 19 gissningar fick du 10 rätt.
weee på mig :p
St_Andrew
hmm, egentligen gillar jag inte höger --> vänster skalan, tycker inte riktigt den säger allt... men jag skulle nog placera mig själv nånstanns i mitten. altså, jag är väldigt liberal, men jag står ändå för att alla ska få ha rätt till en vettig välfärd.

gillar det politiska krysset bättre =)

och håller med scul det där med att vi är väldigt konservativa, eller naiva kanske man ska säga... insnöade är oxå ett bra ord =)
moolow
Kommunismen har aldrig fungerat! Varför kan man undra! Finns egentligen bara ett svar på det. För att Komunismens överhuvuden varit kapitalister.
Kommunismen har aldrig prövats på ett värdigt sätt, i en demokrati!
dj_hysterix
quote:
Originally posted by moolow
Kommunismen har aldrig fungerat! Varför kan man undra! Finns egentligen bara ett svar på det. För att Komunismens överhuvuden varit kapitalister.
Kommunismen har aldrig prövats på ett värdigt sätt, i en demokrati!


kommunism skulle ändå suga, i en demokrati också.
moolow
quote:
Originally posted by dj_hysterix
kommunism skulle ändå suga, i en demokrati också.



Jaså! Ett mer konkret svar kanske ??
reveal
quote:
Originally posted by moolow
Jaså! Ett mer konkret svar kanske ??


Du får gärna utveckla dina tankar också :) Du övertygade inte mig att kommunism var bra genom argumentet att "det aldrig har prövats" iaf :) Jag vet många saker som inte har prövats, som det inte finns en möjlighet i världen att de skulle vara bra :p
St_Andrew
du har jävligt rätt, kommunismen har aldrig fungerat, en av anledningarna är som du säger att ledarna varit knäppa, men hur fan ska du ha en kommunistisk stat utan att ledarna får för mkt makt? hur ska du kunna ge en människa så mkt makt utan att det blir knäpp? går liksom inte....

måste bara fråga oxå, hur menar du att dom var kapitalistiska?
dj_hysterix
quote:
Originally posted by moolow
Jaså! Ett mer konkret svar kanske ??


Human rights ????

"I vår kamp om makten får vi inte hejdas av några principer. Vi bör vara beredda till vilka trick, olagliga metoder och lögner som helst... Om vi för kommunismens skull är tvungna att utrota nio tiondelar av befolkningen, får vi inte vika tillbaka för detta offer.". (Lenin, kommunistisk chefsideolog. Valda verk, del 2, sid 701)

-=Kotten=-
självklart höger...;)
JayBee
pratade med AC. om detta förut. ganska intressant att majoriteten är starkt höger utav trance addicts (förmodligen TC också, vi har inte pollat där men jag får klart intryck utav stark majoritet utav höger folk där med)

(uppenbarligen inte samma som majoriteten utav folket i detta land)
kan det stämma dock att psytrancers är mer vänster?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement