return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Drottningsdagen 30.04.2004 Amsterdam
View this Thread in Original format
ScuL
Snart är det dags igen för Hollands nationella helg: drottningsdagen.
Dagen var bestämmt som nationalhelg efter gammla drottningen (Juliana)s födelsedag var på den här dag. Efter Beatrix blev drottning behållade kungliga familjen dagen som nationalhelg.



Varje år drar hundratusentals Holländare till huvudstaden för att fira helgen i orange (Hollands nationalfärg). I totallt kommer det att finnas ungefär två till fyra miljoner Holländare i huvudstaden.



ID&T har arrangerat en scen mitt i Amsterdam på Rembrandtstorget för det följande fest:

ID&T Radio Presents Queensday!
Rembrandtplein, Amsterdam (NL)
30 April, kl. 12-21

Line Up:
12:00/13:00 Mike van Loon (Hed Kandi) Lounge
13:00/14:00 4N (4N Urban Music) Urban
14:00/15:00 Johan Gielen (Lift Off) Trance
15:00/16:00 Ferry Corsten (Worldtour) Trance
16:00/17:00 Ricky Rivaro (True House Music) House
17:00/18:00 Armin van Buuren (A state of Trance) Trance
18:00/19:00 DJ Luna en Rogier (Q-dance) Hardstyle
19:00/20:00 Lucien Foort (Slice) Club
20:00/21:00 Michel de Hey (Hey Tech) Techno

Nu är allt här inte så interessant för er som bor i Sverige.. dock (o nu kommer interessanta delen) är att de sänder hela evenemangen live på ID&T radio. Ni kan använda min ID&T 192kbit stream.



:)
Kongo_kim
ing hell :eek:
reveal
Den 30e april är det Valborgmässoafton i Sverige, och då är de flesta ute och festar ;) Men för de som är hemma passar det ju fint med lite ID&T-radio :)
ScuL
quote:
Originally posted by reveal
Den 30e april är det Valborgmässoafton i Sverige, och då är de flesta ute och festar ;) Men för de som är hemma passar det ju fint med lite ID&T-radio :)


Jag vet att det e Valborg i Sverige ;) Men det är iofs kul när det dyker upp nya livesets :)
ScuL
De har 'shifted' hela linan en timme:
Line Up:
13:00/14:00 Mike van Loon (Hed Kandi)
14:00/15:00 Chuckie (4N Urban Music)
15:00/16:00 Johan Gielen (Lift Off)
16:00/17:00 Ferry Corsten (Worldtour)
17:00/18:00 Ricky Rivaro (True House Music)
18:00/19:00 Armin van Buuren (A state of Trance)
20:00/21:00 DJ Luna en Rogier (Q-dance)
21:00/22:00 Lucien Foort (Slice)
22:00/23:00 Michel de Hey (Hey Tech)


alltså Armin om 7 minuter! :p :D :D

Jag har spelat in allt från Chuckie, Gielen (vs Judge Jules!), Ferry Corsten, nu Ricky Rivaro..

http://www.scul.net/id-t.pls << STREAM
ScuL
ah.
ska skriva igen.

jag har uppladat de följande på steve's ftp i mappen /upload/queensday:

chuckie (urban)
johan gielen vs judge jules (trance)
ferry corsten (trance)
ricky rivaro (house)
armin van buuren (trance)
dj luna & rogier (techno+hardstyle)
CJ InterCity
i varje topic talas det om Steve's FTP :eek: var kan man anmäla sig till det? känner mig som en outsider:o
Connector
CJ InterCity: Skicka ett ultrasmörigt pm till Stevetranz4ever och ange minst 100 orsaker varför han är bättre än dig så kanske du får mer info :)

Scul: Sjysst att du spelade in och uppade på steves ftp! :)
CJ InterCity
har jag redan försökt. inget svar. så ägd jag är:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement