return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Godskitchen ( armin v.b) clunbight in de Space ?
View this Thread in Original format
SaBi
Hallo luitjes ,

Is er misschien iemand op de hoogte van de plannen van Godskitchen om een vaste clubnight in de Space ( Ibiza ) te houden .
Ik heb begrepen dat die geruchten rond gaan . Armin van Buuren zou de resident DJ gaan worden . Deze avond zou gaan plaats vinden in de Space . Is er hier al wat meer duidelijkheid over ?
ambs
Van wat ik heb begrepen zou het elke dinsdag in Amnesia zijn, niet in Space....
emma
jups, ambertje heeft gelijk ;)

Armin zei in een interview (op belgische tmf gisteren) dat hij iedere dinsdag een armadanight gaat doen in Amnesia :eyes:

/me have to go to ibiza this summer :toocool:
SaBi
Een armadanight in de Amnesia is zeker ook niet verkeerd:)
Persoonlijk zou mij woensdag beter uitkomen , want dinsdag zijn we al de hele dag aan het stampen ...maar je moet ook eens tevreden zijn . En als Armin het zelf op de belgische tmf gezegd heeft , dan zal het toch ook wel zeker doorgang hebben . Wel heel gaaf trouwens :D ;)
basvh
carl cox draait ook elke dinsdag, maar volgens mij is dat van 12 uur smiddags tot 12 uur savonds. Dat zou dan betekenen dat we na cox ff na armin toe kunnen gaan om een afzakkertje te halen. Als cox begint om middernacht tot 12 uur smiddags dan wens ik armin een leuke avond toe want als ik moet kiezen tussen cox en armin dan is het dus 100000% zker cox. met alle respect voor armin natuurlijk.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement