|
56 סיבות
|
View this Thread in Original format
| yaman |
חבר'ה חשבתי שלרגל יום העצמאות כול אחד ייטרח לכתוב סבה אחת למה הוא אוהב את הארץ, אני אישית אוהב את הארץ בגלל המון סיבות אבל בעיקר את:
הכוסיות(שיש בטונות תודה לאל), האנשים הטובים,המוזיקה,והצחוקים
אתם מוזמנים לרשום גם,תודה |
|
|
| Flotser |
אחת הסיבות היא שאנחנו מעצמת פסייטראנס עולמית!
למרות שגם זה הולך ומתדרדר תקופה אחרונה
....
מצטער להרוס את רוח החג אבל....
:nervous::nervous::nervous::nervous::nervous:
חבר'ה!! המדינה ברגרסיה
:nervous::nervous::nervous::nervous::nervous: |
|
|
| EternalMusic |
עם כל החרא שיש פה בארץ, יש בה אינספור דברים טובים.
הסיבה שלי:
המשפחה, החברים, והחברה
:) ולא לשכוח את הקובה העיראקי |
|
|
| YuVaL |
כי רדמארק זה כאן ויאללה בלגן
:):crazy: :crazy: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by yaman
חבר'ה חשבתי שלרגל יום העצמאות כול אחד ייטרח לכתוב סבה אחת למה הוא אוהב את הארץ, אני אישית אוהב את הארץ בגלל המון סיבות אבל בעיקר את:
הכוסיות(שיש בטונות תודה לאל), האנשים הטובים,המוזיקה,והצחוקים
אתם מוזמנים לרשום גם,תודה |
חחח..אחי ישר אחרי שראיתי את הטרד חשבתי לרשום על הבנות שלנו....אבל אתה הקדמת אותי כבר!!!!:)
אין כמוהן הכוסיות הישראליות!!!!
לא יודע מה הינו עושים בלידיהן!:)
עוד סיבות לאהבה:
ממממ...לא יודע ממה להתחיל תאמת...יש אינסוף סיבות...אחת הסיבות זה כמובן חום, תום-לב ואכפתיות של אנשים וגם התמימות במובן הטוב של המילה..למרות שגם לא חסר מניאקים היום ...
דבר שני זה כמובן כל העניין של הבילויים והבידור...כן כן היצפאן:):):)
והסידרה מ.ק.22)))))
אבל אם נהיה רציניים אז: האוכל שיש לנו פה בשפע והמזג אוויר החם...אני שונא חורף...ובארץ יש לנו "קיץ" מתחיל מאפריל עד לסוף אוקטובר...
חברים משפחה כמובן...טגם האינטרנט המהיר במחירים סבירים יחסית לחול...ככה שאני יכול להוריד פול טראקים יפים ולהינות מהם...:) |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by YuVaL
כי רדמארק זה כאן ויאללה בלגן
:):crazy: :crazy: |
חחחח
:crazy:
עברית אחלה שפה, וכולם פה אחים
:) |
|
|
| skelz |
הסיבה האולטימטיבית.. אני.. אני אגדי חולה טראנס וסקסי :)
מסקנה? אני מושלם
-קידינג~!
חחחח
כמו שאמרו.. אין על הבנות הישראליות
כוסיות ברמה!!!
ותאכלס.. אולי גם קצת בגלל המסיבות שכונה
בכל מקרה.. כאלה יש רק במדינה
לא תמצאו דברים כאלה בחול
(אהמ מסיבת חג בדום.. ראיתם דבר כזה במקום אחר? אין מצב)
:)
EDIT:
הנה עוד סיבה..
החומוס הישראלי..
פשוט אין עליו!!! |
|
|
| Rising |
| יש לנו תצבא הכי חזק בעולם |
|
|
| luckystrike |
לא בדיוק בתוך ישראל אבל
ILTA ! |
|
|
| Segev |
| בגלל המסיבות קיבוצים המצויינות שיש פה!!!! :mad: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
בגלל החמימות של האנשים פה
בגלל מזג האוויר החם
בגלל המון סיבות שכתבו ולא כתבו פה
ובמיוחד.....
בגלל הפלאפל!!!!!!!!!!!!!!!
"כי לנו יש פלאפל, פלאפל, פלאפל
לאבא מתנה
גם אמא כאן קונה
לסבתא הזקנה
נקנה חצי מנה
זה המאכל הלאומי של ישראל
פלאפל, פלאפל
עם הרבה הרבה הרבה פלפל!!!!!"
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
|
|