return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
56 סיבות
View this Thread in Original format
yaman
חבר'ה חשבתי שלרגל יום העצמאות כול אחד ייטרח לכתוב סבה אחת למה הוא אוהב את הארץ, אני אישית אוהב את הארץ בגלל המון סיבות אבל בעיקר את:
הכוסיות(שיש בטונות תודה לאל), האנשים הטובים,המוזיקה,והצחוקים

אתם מוזמנים לרשום גם,תודה
Flotser
אחת הסיבות היא שאנחנו מעצמת פסייטראנס עולמית!

למרות שגם זה הולך ומתדרדר תקופה אחרונה
....

מצטער להרוס את רוח החג אבל....
:nervous::nervous::nervous::nervous::nervous:
חבר'ה!! המדינה ברגרסיה
:nervous::nervous::nervous::nervous::nervous:
EternalMusic
עם כל החרא שיש פה בארץ, יש בה אינספור דברים טובים.
הסיבה שלי:
המשפחה, החברים, והחברה
:) ולא לשכוח את הקובה העיראקי
YuVaL
כי רדמארק זה כאן ויאללה בלגן
:):crazy: :crazy:
taltul
quote:
Originally posted by yaman
חבר'ה חשבתי שלרגל יום העצמאות כול אחד ייטרח לכתוב סבה אחת למה הוא אוהב את הארץ, אני אישית אוהב את הארץ בגלל המון סיבות אבל בעיקר את:
הכוסיות(שיש בטונות תודה לאל), האנשים הטובים,המוזיקה,והצחוקים

אתם מוזמנים לרשום גם,תודה

חחח..אחי ישר אחרי שראיתי את הטרד חשבתי לרשום על הבנות שלנו....אבל אתה הקדמת אותי כבר!!!!:)
אין כמוהן הכוסיות הישראליות!!!!
לא יודע מה הינו עושים בלידיהן!:)

עוד סיבות לאהבה:
ממממ...לא יודע ממה להתחיל תאמת...יש אינסוף סיבות...אחת הסיבות זה כמובן חום, תום-לב ואכפתיות של אנשים וגם התמימות במובן הטוב של המילה..למרות שגם לא חסר מניאקים היום ...
דבר שני זה כמובן כל העניין של הבילויים והבידור...כן כן היצפאן:):):)
והסידרה מ.ק.22)))))
אבל אם נהיה רציניים אז: האוכל שיש לנו פה בשפע והמזג אוויר החם...אני שונא חורף...ובארץ יש לנו "קיץ" מתחיל מאפריל עד לסוף אוקטובר...

חברים משפחה כמובן...טגם האינטרנט המהיר במחירים סבירים יחסית לחול...ככה שאני יכול להוריד פול טראקים יפים ולהינות מהם...:)
coby
quote:
Originally posted by YuVaL
כי רדמארק זה כאן ויאללה בלגן
:):crazy: :crazy:



חחחח

:crazy:


עברית אחלה שפה, וכולם פה אחים
:)
skelz
הסיבה האולטימטיבית.. אני.. אני אגדי חולה טראנס וסקסי :)
מסקנה? אני מושלם
-קידינג~!

חחחח
כמו שאמרו.. אין על הבנות הישראליות
כוסיות ברמה!!!

ותאכלס.. אולי גם קצת בגלל המסיבות שכונה
בכל מקרה.. כאלה יש רק במדינה
לא תמצאו דברים כאלה בחול
(אהמ מסיבת חג בדום.. ראיתם דבר כזה במקום אחר? אין מצב)

:)

EDIT:
הנה עוד סיבה..
החומוס הישראלי..
פשוט אין עליו!!!
Rising
יש לנו תצבא הכי חזק בעולם
luckystrike
לא בדיוק בתוך ישראל אבל

ILTA !
YoraY
בגלל הים :)

Segev
בגלל המסיבות קיבוצים המצויינות שיש פה!!!! :mad:
HyPeRSoNiC
בגלל החמימות של האנשים פה
בגלל מזג האוויר החם
בגלל המון סיבות שכתבו ולא כתבו פה

ובמיוחד.....
בגלל הפלאפל!!!!!!!!!!!!!!!

"כי לנו יש פלאפל, פלאפל, פלאפל
לאבא מתנה
גם אמא כאן קונה
לסבתא הזקנה
נקנה חצי מנה
זה המאכל הלאומי של ישראל
פלאפל, פלאפל
עם הרבה הרבה הרבה פלפל!!!!!"

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement