|
משהו שמטריד אותי
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
טוב אז ככה...
תמיד עולה המנגינה-האחיות פיק
תשמעו את הפאקינג חרא הזה עכשיו ב
00:27
שומעים את המלודיה של
Marco V - C Del MP3
WTF?!$()!@#)!@#)!
מי בעד לשלוח אי מייל למרקו?
:) |
|
|
| Dj Black |
מוריד את השיר
:D |
|
|
| KrazyDJs |
לא חדש יובל...
כבר בת'רד של מ.ק22 מישהו עלה על זה
זה דווקא מגניב...:p |
|
|
| Dj Black |
חחחחח נחמד
:wtf: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YuVaL
טוב אז ככה...
תמיד עולה המנגינה-האחיות פיק
תשמעו את הפאקינג חרא הזה עכשיו ב
00:27
שומעים את המלודיה של
Marco V - C Del MP3
WTF?!$()!@#)!@#)!
מי בעד לשלוח אי מייל למרקו?
:) |
למה מה נראה לך שהוא יעשה |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לא חדש יובל...
כבר בת'רד של מ.ק22 מישהו עלה על זה
זה דווקא מגניב...:p |
אני אני :>>
ולדעתי זה קטע שבא ממש לא קשור בשיר כאילו.. אמרו
ניקח מלודיה מגניבה מפורסמת ונתקע אותה באמצע השיר כקטע מעבר וזה יהיה"
"מסחרי וטוב
ממש סתמי ולא קשור...
היו יכולים לעשות משו יותר לעניין... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Shahar
למה מה נראה לך שהוא יעשה |
אנערף
שיתבע אותם או משו אנערף
גם גונבות מלודיה טובה
גם שרות כמו זוג פוסטמות
גם נראות כמו קופות.....
בעעעע, זה הכל מתאסף לבומבה אחת גדולה
וקיקו איז דה ווינר |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אנערף
שיתבע אותם או משו אנערף
גם גונבות מלודיה טובה
גם שרות כמו זוג פוסטמות
גם נראות כמו קופות.....
בעעעע, זה הכל מתאסף לבומבה אחת גדולה
|
אשכרה...
אבל הקליפ מצחיק חבל על הזמן נקרעתי שראיתי אותו ... |
|
|
| Black-Dragon |
| quote: | Originally posted by YuVaL
טוב אז ככה...
תמיד עולה המנגינה-האחיות פיק
תשמעו את הפאקינג חרא הזה עכשיו ב
00:27
שומעים את המלודיה של
Marco V - C Del MP3
WTF?!$()!@#)!@#)!
מי בעד לשלוח אי מייל למרקו?
:) |
חחחח איזה קטעים איתך יובל
עכשיו אתה יחצנת לשיר הזה כולם מורידים לשמוע :)
תותח על אתה |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by YoraY
אמרו
ניקח מלודיה מגניבה מפורסמת ונתקע אותה באמצע השיר כקטע מעבר וזה יהיה"
"מסחרי וטוב
... |
מלודיה מפורסמת??
ומי בישראל חוץ מהפורום הזה ועוד כמות אנשים שלא מגיעה להערכתי למימדים מסחריים מכיר בדיוק תמלודיה של זה?
תאמת אני כבר שכחתי תמלודיה דשל זה...
:)
הזכרון שלי לא מספיק טוב |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | תאמת אני כבר שכחתי תמלודיה דשל זה... |
אשכרה... גם אני... |
|
|
| Scorchio |
DJ PM
שמשרת איתי כבר אמר את זה לרוברט
ורוברט העביר את זה לבנג'מין בייטס שהעביר את זה למרקו וי
הולכים לתבוע להם את התחת... |
|
|
|
|