return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
משהו שמטריד אותי
View this Thread in Original format
YuVaL
טוב אז ככה...
תמיד עולה המנגינה-האחיות פיק

תשמעו את הפאקינג חרא הזה עכשיו ב
00:27

שומעים את המלודיה של
Marco V - C Del MP3

WTF?!$()!@#)!@#)!

מי בעד לשלוח אי מייל למרקו?
:)
Dj Black
מוריד את השיר
:D
KrazyDJs
לא חדש יובל...
כבר בת'רד של מ.ק22 מישהו עלה על זה
זה דווקא מגניב...:p
Dj Black
חחחחח נחמד

:wtf:
Shahar
quote:
Originally posted by YuVaL
טוב אז ככה...
תמיד עולה המנגינה-האחיות פיק

תשמעו את הפאקינג חרא הזה עכשיו ב
00:27

שומעים את המלודיה של
Marco V - C Del MP3

WTF?!$()!@#)!@#)!

מי בעד לשלוח אי מייל למרקו?
:)


למה מה נראה לך שהוא יעשה
YoraY
quote:
Originally posted by KrazyDJs
לא חדש יובל...
כבר בת'רד של מ.ק22 מישהו עלה על זה
זה דווקא מגניב...:p


אני אני :>>


ולדעתי זה קטע שבא ממש לא קשור בשיר כאילו.. אמרו
ניקח מלודיה מגניבה מפורסמת ונתקע אותה באמצע השיר כקטע מעבר וזה יהיה"
"מסחרי וטוב

ממש סתמי ולא קשור...
היו יכולים לעשות משו יותר לעניין...
YuVaL
quote:
Originally posted by Shahar
למה מה נראה לך שהוא יעשה


אנערף
שיתבע אותם או משו אנערף
גם גונבות מלודיה טובה
גם שרות כמו זוג פוסטמות
גם נראות כמו קופות.....

בעעעע, זה הכל מתאסף לבומבה אחת גדולה
וקיקו איז דה ווינר
luckystrike
quote:
Originally posted by YuVaL
אנערף
שיתבע אותם או משו אנערף
גם גונבות מלודיה טובה
גם שרות כמו זוג פוסטמות
גם נראות כמו קופות.....

בעעעע, זה הכל מתאסף לבומבה אחת גדולה


אשכרה...
אבל הקליפ מצחיק חבל על הזמן נקרעתי שראיתי אותו ...
Black-Dragon
quote:
Originally posted by YuVaL
טוב אז ככה...
תמיד עולה המנגינה-האחיות פיק

תשמעו את הפאקינג חרא הזה עכשיו ב
00:27

שומעים את המלודיה של
Marco V - C Del MP3

WTF?!$()!@#)!@#)!

מי בעד לשלוח אי מייל למרקו?
:)


חחחח איזה קטעים איתך יובל

עכשיו אתה יחצנת לשיר הזה כולם מורידים לשמוע :)
תותח על אתה
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by YoraY
אמרו
ניקח מלודיה מגניבה מפורסמת ונתקע אותה באמצע השיר כקטע מעבר וזה יהיה"
"מסחרי וטוב
...


מלודיה מפורסמת??
ומי בישראל חוץ מהפורום הזה ועוד כמות אנשים שלא מגיעה להערכתי למימדים מסחריים מכיר בדיוק תמלודיה של זה?
תאמת אני כבר שכחתי תמלודיה דשל זה...
:)
הזכרון שלי לא מספיק טוב

markfeldman
quote:
תאמת אני כבר שכחתי תמלודיה דשל זה...


אשכרה... גם אני...
Scorchio
DJ PM
שמשרת איתי כבר אמר את זה לרוברט
ורוברט העביר את זה לבנג'מין בייטס שהעביר את זה למרקו וי
הולכים לתבוע להם את התחת...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement