|
Armin van Buuren @BBC RADIO 1 (essential mix)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
dat zal straks ook wel te downen zijn zeker?
als iemand het KAN opnemen,zeker doen eh :D |
|
|
| FredNova |
ja, idd
[whisper mode]
wie kan mij eens een goede streamripper bezorgen???
[/whisper mode] |
|
|
| Wildfir3 |
make it stop, make it stooooooop :p
nee nu ff iets serieus: begint ge da op den duur ni beu te worden, zo constant de ene set na de andere van altijd die zelfde paar dj's? Allé uiteindelijk hoort ge dan toch constant dezelfde platen?
Ik hoor ook wel graag nu nrg & pvd enzo, ma ik varieer toch wel wa. |
|
|
| Dr Oetker |
| quote: | Originally posted by Buoyant
dat zal straks ook wel te downen zijn zeker?
als iemand het KAN opnemen,zeker doen eh :D |
Zit hier met BBC radio 1 op de kabel... opnemen is een fluitje van een cent dus...
Heb net faithless ook al opgenomen...
[edit]
laat maar de show is van 3 tot 5. Ik zet m'n comp nu gewoon op opnemen en gaat lekker een biertje doen. Hopen dat het lukt...m'n comp is wel vaker vast gelopen toen ik zo'n actie deed. :(
[/edit] |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
make it stop, make it stooooooop :p
nee nu ff iets serieus: begint ge da op den duur ni beu te worden, zo constant de ene set na de andere van altijd die zelfde paar dj's? Allé uiteindelijk hoort ge dan toch constant dezelfde platen?
Ik hoor ook wel graag nu nrg & pvd enzo, ma ik varieer toch wel wa. |
als ge zoiets vindt, allemaal leuk en wel ma post dan gewoon niks eh,en laat deze thread links liggen, toch??? |
|
|
| Wildfir3 |
1. een forum is er om uw mening te zeggen
2. ik stelde gewoon de vraag of dat op den duur nog gaat boeien, als dat al niet meer mag, dan zedde goe bezig |
|
|
| Gladius |
| Wat weet gij der nu van of wij variëren of ni? joy, lekker veralgemenen! |
|
|
| Wildfir3 |
haha zeg kheb weer es iets tegen armin (en dan nog ni eens rechtstreeks) gezegd en alleman is weeral op zijn tenen getrapt.
"Sorry kzalt nooit nimeer doen" :rolleyes: |
|
|
| Pumaz |
Ik snap uw wel hoor Wildfir3, ik begrijp totaal ni wat de obsessie is met Armin. Hij is wel goed hoor, begrijp mij ni verkeerd he mensen, maar hij is ook maar een mens, geen god zoals sommigen over hem denken...
De waarheid is dat hij commercieel goed bezig is door ASOT en toestanden, en krijgt daardoor massa's promos van iedereen die iemand is in de trance.
Maar ik herhaal: ik vind hem een goeie dj, dus kom ni af met beschuldigingen van heiligschennis of zo, hij is een goeie dj, maar wat faitlees ook beweerd, god is not a dj... |
|
|
| Gladius |
| van mij moogde da zeggen ze fus, ge moet het alleen geen 10 keer doen => |
|
|
| Buoyant |
het gaat mij ook niet om armin, ik ben da gezeur gewoon beu van altijd alles af te breken, zeg dan gewoon niks eh, klaar
tuurlijk moogde een mening hebben, maar net zoveel als wij in u ogen variëren van stijl/dj, varieert uwe comentaar in mijn ogen net zo min |
|
|
|
|