|
Sensation White tickets
|
View this Thread in Original format
| LoCa |
Hey guys :)
I just noticed all the sensation white tickets sold online were gone :eyes:
I was wondering if any of you were selling some or knew someone who had 2 extra tickets i could buy from them?
Any help would be greatly appreciated! Thanks :) |
|
|
| MaGiK54 |
Zucht dit gaat niet veel goeds voorspellen, ik doe al een lichte schatting, tot aan Sucksation krijgen wij minimaal 15 draadje van mensen die kaarten zoeken voor dit feest.
Please post Sensationquestions in the Sensationthread on this page.
(You can try http://www.ticketunlimited.nl/ for outrages prices off course) |
|
|
| LoCa |
okay dank je voor de inlichting :)
als jij enkele kaarten vind zeg het maar :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by LoCa
okay dank je voor de inlichting :)
als jij enkele kaarten vind zeg het maar :) |
Ik ben een Belg die Nederlands (Vlaams) ken en ik post in het Engels op een Nederlandsforum. Ikke niet helemaal snappen, maar ja het zal wel weer aan mij liggen.
Denk dat je hier op het forum niet veel verder komt met kaartjes vragen, aangezien alleen JP kaarten heeft en de rest over het algemeen niet naar Sensation wilt, zullen wij geen kaarten hebben. |
|
|
| basvh |
waarom koop je geen kaartje voor een echt feest!
zoals daar zijn:
Mysteryland
Dance Valley
Extrema
Awakenings |
|
|
| eRRaTiK |
could somebody translate the following please?
| quote: | Wij hebben uw bericht ontvangen.
Binnen twee werkdagen ontvangt u een reactie van ons.
|
:conf: |
|
|
| Jesse |
We have received your message.
You'll hear from us within two days (working days). |
|
|
| eRRaTiK |
| sweet! thanks Jesse :) |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by basvh
waarom koop je geen kaartje voor een echt feest!
zoals daar zijn:
Mysteryland
Dance Valley
Extrema
Awakenings |
Ik begrijp het krampachtige gedrag van onze buitenlandse vrienden ook niet hoor. Zo zie je maar weer hoe groot de hype rond Sensation is. Maar moet eerlijk toegeven dat als je nooit naar Sensation bent geweest het wel een ervaring zal zijn, 38.000 man die uit hun dak gaan in zo'n station is best indrukwekkend. |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Ik begrijp het krampachtige gedrag van onze buitenlandse vrienden ook niet hoor. Zo zie je maar weer hoe groot de hype rond Sensation is. Maar moet eerlijk toegeven dat als je nooit naar Sensation bent geweest het wel een ervaring zal zijn, 38.000 man die uit hun dak gaan in zo'n station is best indrukwekkend. |
Ik denk dat White echt een flop wordt, denk dat de muziek niet echt aanslaat bij het sensation publiek en dus dat er geen 38000 man uit hun dak gaan:p |
|
|
| eRRaTiK |
| quote: | The order you have placed has been cancelled. The tickets will not arrive in time at the given up address.
We apologize for the inconvenience and we hope you will be able to buy your tickets elsewhere. We have TicketBox outlets situated throughout the whole city-centre of Amsterdam, for example the Free Record Shop at the Central Station.
Please check our website for more addresses, follow the link '1000 + verkooppunten'.
We hope to have informed you sufficiently.
Kind regards,
TicketBox
([email protected])
|
NOT FKN HAPPY!
so.. anybody able to get 4 tickets for me? :conf: |
|
|
|
|