|
PSY FI: koninginnedag en nacht voor Hemelvaart! in Utrecht
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
De meesten van jullie weten waarschijnlijk al dat ik een maandelijkse eigen avond ben begonnen in Utrecht. Muziek is voornamelijk de diepere trance, zogeheten psytrance (vroeger voornamelijk onder de noemer goa, maar nogal geëvolueerd), en acid.
Ik wilde back to kleine feestjes, waarbij aan het eind van de avond iedereen het idee heeft one big family te zijn. De intieme sfeer van kleine feestjes is niet te vergelijken met grote feesten. In plaats van een spektakel te beleven, beleef je nu weer de muziek, en echt met elkaar.
De eerste editie was in maart. Een groot succes, uitverkocht, en dat bij het eerste feest al! Stond versteld, voornamelijk omdat er toch van veel kanten geluiden te horen waren van 'yegh, in een gayclub?!' (wist ik veel dat er in deze tijden nog zo veel mensen kortzichtig zijn, en dan met name mannen!! Dat het GEEN gayclub meer is zien horen ze dan al niet eens meer!) Afijn, degenen die verder kijken dan hun neus lang is, die maakt het niet uit, en juist die mensen wil je hebben als publiek, openstaand voor elkaar en voor muziek.
De eerstvolgende PsyFi is op Koninginnedag. Verder hebben we op woensdag 19 mei (de dag voor Hemelvaart, dus iedereen is de volgende dag vrij!) een special: PsyFi vs Swingbrothers (Amersfoort). Eén feest, twee lokaties (tweede lokatie is nog een verrassing), één prijs!
Zou leuk zijn wat mensen van TA te zien op een van deze avonden!
www.psyfi.tk |
|
|
| Partyhardy! |
| Goed initiatief! :) weet niet of ik kan maar het concept spreekt me erg aan. Voor hoeveel personen is het max? en waarom zien we je hier nog maar zo weinig Iris? zeker zeer druk met andere dingen? :) |
|
|
| New Wave |
| Ik kom alleen als er Hardstyle gedraaid wordt..... |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
...wist ik veel dat er in deze tijden nog zo veel mensen kortzichtig zijn, en dan met name mannen!! |
Dus dat betekent dat er relatief veel vrouwen zijn? :D :p
Op zich een leuk plan, dit feestje. Heb nog geen programma gemaakt voor koninginnenacht/dag, but you never know! ;) |
|
|
| Blik |
| Ik ben tijdens koninginnenacht in Utrecht, maar dan is het niet. Anders was ik wel langs gekomen, moet op koninginnedag werken |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik was van plan koninginnedag langs te komen :toocool: . Een en ander hangt alleen af van hoe ik uit de nacht ervoor kom en of ik ook blijf tukken bij frans enzo :) . Lijkt mij in elk geval errrrrg lekker :cool: . |
|
|
| Eye-Riz |
| Ik ben er inderdaad niet meer zo veel omdat ik het behoorlijk druk heb... Vind het ook wel jammer, zou een aantal van jullie toch wel graag vaker spreken ;) |
|
|
| SnuggLe |
Iris ik ben er zeker niet op Koninginnedag (ivm Mayday), maar ga proberen de 19e er te zijn. "Kijken wattie doet!" Dan moet Michel de Hey in de Asta maar even wachten op mij :)
Leuk initiatief in ieder geval weer, ik las het op te mailing. Top, een soort van alternatief voor Nexus. |
|
|
| Optimus |
| Koninnginnedag ben ik er niet bij had ik je al verteld, Hemelvaart wilde ik wel komen:) Heb toen Snuggle meegevraagd, maar hij zei vorige week nog dat ie niet wilde gaan, maar hierboven lees ik dat ie weer wel wil:toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
Chinees geblaat..... |
:rolleyes: :whip: :whip: |
|
|
| Miss Proximus |
Klinkt goed Riz :)
Houdt gaande dit concept en misschien zie je me waarschijnlijk heel hopenlijk wel eens op komen draven als ik terugben (hihi :p)
Ik hoop dat het twee successen worden..én ik hoop dat ik je ook binnenkort weer eens spreek!
Stom dat we allebei niet aan mailen toekomen. Mijn ouders en broer/zus worden zelfs vaak ongerust omdat ik niet snel geneog reageer!! :D Maar goed, het toetsenbord begint nu te hellen want ben om 9 uur vannochtend begonnen en ben net klaar met werk (bijna half 1 snachts) heerlijk om voor 40 cent per uur aan het beunen te zijn :D :D
VEEL PLEZIER!!!!!!!!! (k) |
|
|
| basd |
Klinkt goed! Morgen wordt het zeker niks wat mij betreft maar de dag voor Hemelvaart misschien wel..
Veel plezier in ieder geval morgen! |
|
|
|
|