|
Happy Birthday Kaidreas
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Gelukkige verjaardag, Dries! Nog vele goeie jaren!

De hoeveelste eigenlijk? :D
 |
|
|
| Giesber |
| van harte proficiat jongen |
|
|
| Jasperovitsj |
| W00t, gelukkige verjaardag Dries!! :D |
|
|
| Tiger777 |
| en doet der nog vele bij ;) |
|
|
| TOR |
het wordt tijd dat we een aparte birthday thread hebben geloof ik..
anyway, have a good one ;) |
|
|
| Eagle` |
gv  |
|
|
| Belgian Bonzai |
Hey man, VIEREN!! En proficiat, je hebt het immers weer een jaar overleefd :D (waarom zouden ze anders proficiat zeggen :conf: )
Gij wordt toevallig geen 23? |
|
|
| Gladius |
ni vloeken eh eagle =) (trouwens lame dat je der een afkorting moet voor gebruiken imo =))
happy birthday Kaidreas! Ik gok op 22 |
|
|
| Pumaz |
| Many happy returns of the day... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik gok op 20 ;) |
|
|
|
|