|
Happy Birthday Belgian Bonzai
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Gelukkige 23ste verjaardag John!!!! ;)
 |
|
|
| pooley |
yeej nog 1ne
ne gelukkige˛ :) |
|
|
| Giesber |
| van harte proficiat jongen˛ :toothless |
|
|
| Tiger777 |
| op naar de 30!!! |
|
|
| Buoyant |
| Proficiaaaaaaaaaaaaaat |
|
|
| Gladius |
jah... op zondag moeten der ook mensen verjaren eh :p ;)
gelukkige verjaardag bb! (jaja die midlife komt dichter en dichter eh =)) |
|
|
| Belgian Bonzai |
Zalig bedankt, mensen!
Hopelijk een volgend levensjaar vol met the sweet uplifting stuff
:D |
|
|
| pooley |
| om de 7 jaar verjaar ik op een zondag !!! |
|
|
| Giesber |
| quote: | Originally posted by pooley
om de 7 jaar verjaar ik op een zondag !!! |
doet gij nie mee aan de schrikkeljaren-hype dan? :conf: |
|
|
| pooley |
| Staat ni in men woordenboek :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Statistisch uitgemiddeld over voldoende aantal jaren klopt het :toothless |
|
|
|
|