|
Review : Zillion Reunion Party - 24 april - Soeverein, Lommel
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
Man man man wat een feestje, 1 woord: SUPERMEGAFANTASTISCHDIKINORDE GEWELDIG
Toen we daar rond 22.30u aankwamen was het nog helemaal niet druk. De lichtshow stond ook nog niet aan maar na eens rondgekeken te hebben wat er allemaal ophing ,waren we zeker dat het een heel spektakel zou worden. De dansvloer werd omringd door een constructie waarop grote schermen bevestigd waren. Over de hele lengte van deze constructie waren moving heads bevestigd ik geloof wel meer dan 100 ofzo. Dit gaf echt wel vette effecten. Tegen 12 uur zat de zaal gezellig vol. Het groot zaallicht ging even aan…..en toen weer uit. Nog ff wachten …en daar knalde de eerste plaat door de boxen adagio for strings (dj tiesto rmx). Echt wel kippevel moment. Toch was de sfeer was in het begin wat afwezig, en werd over het algemeen alleen maar aangewakkerd door het draaien van klassiekers,
want toen wij bijvoorbeeld heel vroeg op de avond al lekker stonden te zweven en te geven op trancy nummers zoals live another life en ladyblue had de rest daar weinig zin in en werden we dan ook een beetje laf en ongeïnteresseerd aangekeken
maar later kwam dit dus allemaal goed en werd iedereen gelukkig wat losser.
Dan de special acts en stuff, OMFG daar zaten ook wat mooie dingen tussen, van het uitdelen van aanstekers (voor de zweefmomenten) ,3D brilletjes (voor toch een beetje een tamme 3D animatie) flikkerlichtjes, tot vuurspuwers en geile dansereskes (en dansers) , ja en zelfs kerels met een metalen plaat op hun borst die daar een slijpschijfje ff leuk vonkjes gaan liggen maken met het publiek op 2m afstand, zeer mooi om te zien zoiets trouwens.
Op het einde werd er idd geld uit de lucht gegooid :), maar de moet ik er wel bijvertellen dat de drankbonnen, nagemaakte Euro’s waren Zillions genaamd,
2 euro’s voor 5 Zillions. Frank the man werd naar boven gehesen op een schommeltje, en vervolgens begon hij met dat Zillion geld te gooien, iedereen op een hoopje natuurlijk, springen vechten duwen, jaaaaaaaa da hoort er allemaal bij eh, deze bonnekes konde zowel gisteren, als op de volgende Zillion fuif gebruiken werd ons verteld. Dat kwam ff lekker uit, zeker omdat deze jongen in een keer een hoopje naar beneden zag komen, hij sprong, hij ving en hij was de trotste bezitter van 29 drankbonnen :):):), heerlijk toch zoiets, die hebben we later nog wel proberen in te ruilen tegen Zillion t-shirts, maar daar hadden ze niet zo’n zin in daar. Er werd ons verteld dat we die bonnen in moesten leveren tegen echt geld, aan de bonnenverkoop en als we dan terugkwamen, dan konden we een t-shirt kopen, dan denkde toch ook bij uzelf, zijn ze hier nu echt zo stom ofwa ????? ik kan hier ff met 145 euro naar buiten lopen, volgens hun plan dan eh, maar omdat de bonnenverkoop al dicht was en ons verder niemand kon helpen, ging dit feest niet door. Wij maar zeggen dat we speciaal bonnen hadden gekocht om daar vervolgens een t-shirt mee te kopen. Dat geloofden ze dan nog wel, maar geld kon er natuurlijk niet geregeld worden.
Jammer jammer jammer J.
Toen toch maar besloten om ze op de volgende fuif op te gebruiken (als die er al komt natuurlijk)
Hier onder is nog een kleine selectie van de gedraaide platen, met over het algemeen veel klassiekers:
Het begon met
Adagio for strings natuurlijk
Nocternal delight
Who’s the starter
Overdrive
Live another life
Love comes again van Tijsje
Ladyblue !!!!!!!!
Junk project - control
Universal nation
Flight 643
Timeless
Luv struk
Moby – Hymn
Delerium - Silence
Rank1 - Airwave
Chicane – Saltwater
Binary finery
Virtual zone – virtual zone
Café del mar
Mario piu – serendipity
Fiocco - Afflito
Embargo – embargo
Veracocha – carte blanche
Man on mars
Time to burn
Beauty of silence
Traffic
Nog es Adagio for strings
Silvio economo – no dip
Zero +
Crw – feel love
Souvenir de chine
Sonic inc
Viframa cristalle
…………… (en toen had ik geen goesting meer om ze in mijne gsm te zetten)
Met zeer speciale dank aan Xcape en Giesber |
|
|
| CygnusX |
't ziet er vet uit, vooral die playlist :)
Dan kan de Frank nu met een gerust geweten de bak in ;) |
|
|
| Zehra |
damn! coole review. geen foto's? :) stom da ik de vrijdag ben weggeweest anders was ik ook wel gekomen denk ik... (niet dat ik me vrijdag nie heb geamuseerd: it was da bomb! :cool: mah goe) hopelijk da ik er bij de volgende bij kan zijn.
tracklist ziet er echt netjes uit! :) lekkere klassiekers! :D damn! |
|
|
| SilentEagle |
Das echt wel op het randje van klassieker-overload. :nervous:
Ma klinkt wel leuk voor een keer. :) |
|
|
| Gladius |
| idd, paar zalige tracks tussen! (moby-hymn:eyes: airwave!! en carte blanch!! zalig!) |
|
|
| djcresto |
| Vele zijn typische zillion nummers van aantal jaar terug. Zo'n dingen zijn wel eens leuk om te doen maar uiteindelijk is er zoveel om naar te kijken dat er al eens vergeten wordt om te dansen, feest te vieren. Nuja mochten er zo regelmatig feestjes komen zou dat toch weer een verreiking zijn voor het Belgische uitgaansleven. |
|
|
| X-Tune |
| Toen was nog iedereen enthousiast.. |
|
|
| Xilver |
| Vent gade alle oude threads ophalen om er nutteloze replies op te smijten? |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Xilver
Vent gade alle oude threads ophalen om er nutteloze replies op te smijten? |
Zou er geen vervolg komen dit jaar? |
|
|
| pooley |
| Jonge toch, stopt er is mee gvd |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by domineesje
:gsmile: | :whip: :whip: :whip: |
|
|
|
|