|
Batavierenfeest
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Wie waren er allemaal van het forum??
Kwam Glanis al tegen, Darkzwever, Kolkiewolkie, BasD (ofcourse) en schijnt dat Aximus en Petrus en Blighty er ook waren. TA goes Enschede??
En diegenen die er waren: Wat vonden jullie ervan?
:whip: :whip: Hardstyle achtige zooi in de Dance dome :S |
|
|
| blighty |
Hi,
Haha, nou ik moet bekennen dat ik van het feest weinig meegekregen heb :( Ik zat in de ochtendploeg en we zijn op zaterdagochtend om 04:45 vanuit Nijmegen vertrokken. Het lopen zelf ging niet supergoed, maar ja, wat wil je met hoogstend 3 uur slaap..:)
Na de race hebben we ons kamp opgezet achter de hockeyvelden waarna ik besloot om nog even een tukje te doen. Vanwege me extreme brakheid heeft dit tukje wel tot 02:00 geduurd. Gezien iedereen van ons team inmiddels weer terug was van het feest had het weing zin om nog te gaan. Jammer eigenlijk gezien ik vanmorgen pas vernam dat twee vrienden van mij gedraaid hebben in de Dome en natuurlijk waren de TA-ers ook leuk gezelschap geweest.
Ik heb dus wat gemengde gevoelens over dit weekend. Dit feest had veel en veel leuker kunnen zijn geweest..
Volgend jaar beter ;)
Greetings,
Blighty |
|
|
| SnuggLe |
Muntjes kopen voor volgend jaar alvast? :)
Was ze vanuit Den Haag vergeten mee te nemen gvd, had er nog 10 van voorgaande jaren. Nu dus 18, had er 15 gekocht maar het ging niet hard met het bier, dus 8 over.
Wat moet ik nou met 18 munten? Grrrrrrrrrr! Kan je maar 3x per jaar inwisselen: Oud & nieuw, slotfeest en Bata. Naja, goed excuus om volgend jaar weer te gaan :) |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik was er ook, heb van de TA's Glanis, Bas en Bram gezien :) . Ik vond het wel een zeer geslaagd feest eigenlijk, met veel vage dingen... 1 of ander fout wijf wat tegen me aan kwam reigen :stongue: (niet op ingegaan ofcourse :rolleyes: ), zo'n beveiligingsdude die mij popiejopie noemde :stongue: :toothless , stille disco, waar iedereen stond te dansen met hoofdtelefoons op :haha: .
Muziek vond ik prima eigenlijk, heb geen hardstyle gehoord :cool: (heb dan ook in veel verschillende zaaltjes vertoefd. Als ik steeds in die housezaal was werd daar eigenlijk best goed gedraaid :eyes: . Heb zelfs nog Jeff Mills - The Bells voorbij horen komen :wtf: :eyespop: .
Minpunt: ing duur bier voor een studentenfeest :mad: . |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Muziek vond ik prima eigenlijk, heb geen hardstyle gehoord :cool: |
Ik heb jou anders later op de avond nog behoorlijk hard voorbij zien stuiteren op relatief hersenloze stampherrie.
Vond het zelf ook wel gezellig, maar dat lag vooral aan het ontzettend hoge gehalte vrienden en bekenden.. Daar kwam ik ook voor.
Oh ja, de eerste plaat die ik hoorde toen ik binnen kwam was trouwens Latin Lovers. Gelukkig ging er snel iemand bier halen. |
|
|
| Shabbaman |
Een feest met de Vitalis Hooligan Army is altijd leuk, vooral als ons eerste team zojuist de Bata gewonnen heeft.
Na vijftien uur met het busje gereden te hebben, en drie uur slaap, was het feest voor mij rond een uur of drie wel afgelopen. De kater op zondag was buiten proporties. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by basd
Ik heb jou anders later op de avond nog behoorlijk hard voorbij zien stuiteren op relatief hersenloze stampherrie.
|
Maar Basje, zeg nou zelf, jij vind toch sowieso 9 van de 10 houseplaten relatief hersenloze stampherrie ;) :p . |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Maar Basje, zeg nou zelf, jij vind toch sowieso 9 van de 10 houseplaten relatief hersenloze stampherrie ;) :p . |
In dat genre wel (nog wel meer dan 9 van de 10, zou ik wel durven zeggen).
Maar goed, het was gezellig, daar ging het om. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Shabbaman
Een feest met de Vitalis Hooligan Army is altijd leuk, vooral als ons eerste team zojuist de Bata gewonnen heeft.
Na vijftien uur met het busje gereden te hebben, en drie uur slaap, was het feest voor mij rond een uur of drie wel afgelopen. De kater op zondag was buiten proporties. |
Gewonnen? Toe maar.
Hoorde/las alleen dat het 1e team geen 1e was geworden als een paar onverlaten niet de richtingspijlen hadden omgedraaid. Is daar nog wat aan gedaan eigenlijk???
En duur bier? 1,50 voor een muntje. Ach ja. |
|
|
| dj_spare |
| hmm dat hele batavierengedoe klinkt zo enorm ruk... maar vertel, wat houdt het eigenlijk in :toothless |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by dj_spare
hmm dat hele batavierengedoe klinkt zo enorm ruk... maar vertel, wat houdt het eigenlijk in :toothless |
het rukgedeelte:
vanaf 0.00 starten de teams (25 man (m/v) met sjouwen in Nijmegen en ze lopen dan ongeveer 175 km in estafettevorm. Als er dan bijna 300 teams meedoen verteld dit ons dat er al zo'n 7500 aan het lopen is :eek: . Hun liever dan ik ;) . Om 17.00 finished die hele bende.
het leuke gedeelte:
om een uur of 9 begint dan een feest op de campus van de UT. Veel tenten met nog meer bandjes en er is ook een house-area waar wel ok gedraaid werd. Verder is er nog bier en sja, veel volk he. Ik moet zeggen ik vond het wel iets hebben :) . |
|
|
| Shabbaman |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hoorde/las alleen dat het 1e team geen 1e was geworden als een paar onverlaten niet de richtingspijlen hadden omgedraaid. Is daar nog wat aan gedaan eigenlijk???
|
Hehe...
Je kan hier mooi zien waar het nou fout ging. Onze loper kreeg na een kilometer o.i.d. door dat ie aan de andere kant van de sloot moest zijn, toen is hij naar de overkant gezwommen. De andere teams deden er wat langer over, en die zijn toen teruggelopen naar het bruggetje. Mietjes.
Overigens is wat er in de routebeschrijving staat "bindend", niet waar de pijltjes heen wijzen. Soms staat er niet eens een pijltje, en zeker in het donker is het niet altijd even duidelijk. Maar het stond echt met koeienletters in de routebeschrijving...
Als de hele etappe geschrapt wordt, dan staat Groningen nog steeds bovenaan in de universiteitscompetitie (de enige die echt telt), want ze hadden 25 minuten voorsprong op de nummner 2 (twente). |
|
|
|
|