return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
James Cosgrove
View this Thread in Original format
Dioxys
Vad tycker ni om honom? :) hört en hel del bra set från hans hemsida bl.a.

jävligt schyssta låtval enligt mig :) en blandning mellan progressive och melodisk trance skulle man väl kunna kalla det..

har han spelat i sverige? eller kommer han göra det? :) hade inte direkt velat missa..

edit: förlt, glömde att ge adressen till hans hemsida

http://www.djjamescosgrove.co.uk
reveal
Aldrig hört talas om, vad är detta för kille? :)
SteveTranz4ever
Lyssnade lite på settet du uppade till mig igår Dioxys... sköna spår iaf. påminner lite om Özgur Cans stil om jag inte har fel :)
Kongo_kim
Han är väl TAW resident?
Dioxys
reveal: adressen till hemsidan la jag in i första inlägget, annars kan jag ju skriva det i det här med :p

http://www.djjamescosgrove.co.uk

kongo_kim: inte vad jag vet :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement