|
רגילה לפנים 2
|
View this Thread in Original format
| MasterP |
הייי חבר'הס מה המצב?
אצלי מצויין, רגילה מיום שישי עד ראשון הבא
סיימתי בה"ד 12 נשארה רק ההשלמה שתהיה בעובדה
(בח"א 10 לח"א פה)
3 חודשים
ואז הופך להיות קציץ צעיר שיצטרך טיפולים תקופתיים במרפאה כדי לרפות את הסג"מת
זהו עכשיו רגילה יש מצב אני יורד לאילת...
עוד מישהו כאן בחופש ורוצה להצטרף? |
|
|
| markfeldman |
ואללה, אח שלי מזל טוב !
ברוך הבא לעולם הדרגות האמיתיות !!
מה יש לעשות באילת ?
בוא היום לארמין לחגוג !! |
|
|
| KosmiK-G8 |
מה גלעד..
גם אתה עושה טעויות אהה??
מארק התכוון לכתוב
"ברוך הבא לעולם המדומה של הצבא...
בחרת לדחות את יציאתך לעולם האמיתי בשנה אחת לפחות...
אנחנו מקווים שתאבד את ההגיון כמה שיותר מהר ותהיה מניאק לחיילך ואדון לחוקנו האידיוטים
היה שלום" |
|
|
| markfeldman |
אני אתלונן כנגדך על הוצאת דיבה....:stongue: |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
בשנה אחת לפחות
|
בלאט כמה נכון אצלי זה כמעט שנתיים ביציאה
אגב אילן מצאתי מכתב בצבא היה כתוב שם:
אילן שלום,
אנו נאלצים לפתוח בהליכים משפטיים נגדך עקב סיבה שלא אושרה לפרסום כרגע. אנו מבקשים ממך להאזר בסבלנות עד תום ההליכים.
בינתיים לפי צו 8.123 ביטלנו את אישור העבודה שלך.
כמו כן אתה מתבקש להגיע תוך 4 שעות לכלא הקרוב לביתך, אחרת נאלץ לפתוח בהליכי מעצר לפי נוהל 8.193
(3.147 שחן מכיר אותם כ-) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | בלאט כמה נכון אצלי זה כמעט שנתיים ביציאה |
הנדסאי ? |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by MasterP
בלאט כמה נכון אצלי זה כמעט שנתיים ביציאה
אגב אילן מצאתי מכתב בצבא היה כתוב שם:
אילן שלום,
אנו נאלצים לפתוח בהליכים משפטיים נגדך עקב סיבה שלא אושרה לפרסום כרגע. אנו מבקשים ממך להאזר בסבלנות עד תום ההליכים.
בינתיים לפי צו 8.123 ביטלנו את אישור העבודה שלך.
כמו כן אתה מתבקש להגיע תוך 4 שעות לכלא הקרוב לביתך, אחרת נאלץ לפתוח בהליכי מעצר לפי נוהל 8.193
(3.147 שחן מכיר אותם כ-) |
לא מארק
לפי משצטטתי את גלעד כאן הוא כנראה הולך להיות הפרקליט הצבאי הראשי |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | לפי משצטטתי את גלעד כאן הוא כנראה הולך להיות הפרקליט הצבאי הראשי |
הופה !
פרקליט ביום, די ג'יי בלילה !
יש לנו פה עסק עם מחוננים ! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הופה !
פרקליט ביום, די ג'יי בלילה !
יש לנו פה עסק עם מחוננים ! |
אל תשכח גם שבזמנו הפנוי הוא מבקר סרטים
:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | אל תשכח גם שבזמנו הפנוי הוא מבקר סרטים |
מהטובים שיש. |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אל תשכח גם שבזמנו הפנוי הוא מבקר סרטים
:) |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הופה !
פרקליט ביום, די ג'יי בלילה !
יש לנו פה עסק עם מחוננים ! |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
לא מארק
לפי משצטטתי את גלעד כאן הוא כנראה הולך להיות הפרקליט הצבאי הראשי |
| quote: | Originally posted by markfeldman
הנדסאי ? |
האא קצת טעיתם
השלמת מודיעין מטה של ח"א חותמים 3 שירות מתום קבלת דרגה
(בתכלס מפענח תצ"א( |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | השלמת מודיעין מטה של ח"א |
שושואיסט... |
|
|
|
|