return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
רגילה לפנים 2
View this Thread in Original format
MasterP
הייי חבר'הס מה המצב?

אצלי מצויין, רגילה מיום שישי עד ראשון הבא
סיימתי בה"ד 12 נשארה רק ההשלמה שתהיה בעובדה
(בח"א 10 לח"א פה)
3 חודשים
ואז הופך להיות קציץ צעיר שיצטרך טיפולים תקופתיים במרפאה כדי לרפות את הסג"מת

זהו עכשיו רגילה יש מצב אני יורד לאילת...
עוד מישהו כאן בחופש ורוצה להצטרף?
markfeldman
ואללה, אח שלי מזל טוב !

ברוך הבא לעולם הדרגות האמיתיות !!

מה יש לעשות באילת ?

בוא היום לארמין לחגוג !!
KosmiK-G8
מה גלעד..
גם אתה עושה טעויות אהה??

מארק התכוון לכתוב

"ברוך הבא לעולם המדומה של הצבא...
בחרת לדחות את יציאתך לעולם האמיתי בשנה אחת לפחות...
אנחנו מקווים שתאבד את ההגיון כמה שיותר מהר ותהיה מניאק לחיילך ואדון לחוקנו האידיוטים
היה שלום"
markfeldman
quote:
מארק התכוון לכתוב


אני אתלונן כנגדך על הוצאת דיבה....:stongue:
MasterP
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
בשנה אחת לפחות


בלאט כמה נכון אצלי זה כמעט שנתיים ביציאה

אגב אילן מצאתי מכתב בצבא היה כתוב שם:

אילן שלום,
אנו נאלצים לפתוח בהליכים משפטיים נגדך עקב סיבה שלא אושרה לפרסום כרגע. אנו מבקשים ממך להאזר בסבלנות עד תום ההליכים.
בינתיים לפי צו 8.123 ביטלנו את אישור העבודה שלך.
כמו כן אתה מתבקש להגיע תוך 4 שעות לכלא הקרוב לביתך, אחרת נאלץ לפתוח בהליכי מעצר לפי נוהל 8.193
(3.147 שחן מכיר אותם כ-)
markfeldman
quote:
בלאט כמה נכון אצלי זה כמעט שנתיים ביציאה


הנדסאי ?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by MasterP
בלאט כמה נכון אצלי זה כמעט שנתיים ביציאה

אגב אילן מצאתי מכתב בצבא היה כתוב שם:

אילן שלום,
אנו נאלצים לפתוח בהליכים משפטיים נגדך עקב סיבה שלא אושרה לפרסום כרגע. אנו מבקשים ממך להאזר בסבלנות עד תום ההליכים.
בינתיים לפי צו 8.123 ביטלנו את אישור העבודה שלך.
כמו כן אתה מתבקש להגיע תוך 4 שעות לכלא הקרוב לביתך, אחרת נאלץ לפתוח בהליכי מעצר לפי נוהל 8.193
(3.147 שחן מכיר אותם כ-)


לא מארק
לפי משצטטתי את גלעד כאן הוא כנראה הולך להיות הפרקליט הצבאי הראשי
markfeldman
quote:
לפי משצטטתי את גלעד כאן הוא כנראה הולך להיות הפרקליט הצבאי הראשי


הופה !

פרקליט ביום, די ג'יי בלילה !

יש לנו פה עסק עם מחוננים !
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by markfeldman
הופה !

פרקליט ביום, די ג'יי בלילה !

יש לנו פה עסק עם מחוננים !


אל תשכח גם שבזמנו הפנוי הוא מבקר סרטים
:)
markfeldman
quote:
אל תשכח גם שבזמנו הפנוי הוא מבקר סרטים


מהטובים שיש.

MasterP
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
אל תשכח גם שבזמנו הפנוי הוא מבקר סרטים
:)

quote:
Originally posted by markfeldman
הופה !

פרקליט ביום, די ג'יי בלילה !

יש לנו פה עסק עם מחוננים !

quote:
Originally posted by KosmiK-G8
לא מארק
לפי משצטטתי את גלעד כאן הוא כנראה הולך להיות הפרקליט הצבאי הראשי

quote:
Originally posted by markfeldman
הנדסאי ?


האא קצת טעיתם
השלמת מודיעין מטה של ח"א חותמים 3 שירות מתום קבלת דרגה
(בתכלס מפענח תצ"א(
markfeldman
quote:
השלמת מודיעין מטה של ח"א


שושואיסט...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement