return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Ny promo (techno)
View this Thread in Original format
Laszlo
Hej alla glada. Spelade in en ny mix häromkvällen – denna gången en renodlad techno-mix, för er som gillar sån där musik som låter "zakata-zakata-zakata". Eftersom detta är mitt allra första technoset skulle jag uppskatta synpunkter och allt det dära. En del av mixarna satt, andra inte. De flesta av låtarna är långt ifrån dagsfärska, men det behöver inte betyda att de suger elefantdildo för det :) Dessutom präglas ju denna mixen av ett gäng blå-gula stoltheter, vilket knappast gör saken sämre :)

Mixen finns att ladda ner HÄR. 59:59 min | 192 kbps | ca 85 megg

Träkklist:

1. Dymos – Defending
2. Synergetic – Technique [Original]
3. Pounding Grooves – PGV 023 [Mark Broom Remix]
4. Henrik B & Adam Beyer – Where are we going?
5. Robbie Rivera – Harder, faster [Marco Bailey & Tom Hades Remix]
6. Henrik B – Avalon
7. Renato Cohen vs. Tim Deluxe – Just Kick [Carl Cox Bootleg]
8. Jesper Dahlbäck & Tomas Krome – Murder was the Bass [Reworked]
9. Dynamic Voltage – Unknown [B1]
10. Alexander Kowalski – Hot spot [The Advents Bitch for the Night Remix]
11. Marco bailey – Capture [Adam Beyer Rework]
12. Mauro Picotto – Tormented
13. Size DDD – Nobody Listens to techno [Deep Dish Remix]
dj_hysterix
FETT SKÖN !!!!

:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
Dioxys
hände något riktigt mysko med mitt winamp nångång runt 40min in i mixen.. den började hacka som fan :) sen när jag försöker spola så fortsätter det fast på ett annat ställe :D vart fett cool effekt! :p

det slutade ju inte heller när jag stängde programmet, fick starta om datorn :) men men.. nog om den där händelsen!


jag kan inte säga att jag lyssnar speciellt mkt på techno, men det här gillade jag faktiskt :) mycket dansant och inte alls så fruktansvärt malande som jag upplevt techno innan.. det här var fett svängigt :)

dock är jag lite missnöjd med ljudet i mixen, äre bara jag som eller är det nått kefft med setet? :rolleyes:

keep up the good work!
keddo
tankar nu, kommenterar sen :)
tracklist ser fet ut iaf!
dj_hysterix
Dioxys: jag tror det bara är du, för hos mig låter det perfekt :)

(murder was the bass äger så hårt!!!:gsmile: )
keddo
lyssnar nu, tyckte övergången mellan avalon och just kick it lät lite skumt.


ser att du fått tag på låten jag id:ade åt dig förut
(Alexander Kowalski – Hot spot [The Advents Bitch for the Night Remix])

Helt ok! keep it up :)
Laszlo
quote:
Originally posted by keddo
lyssnar nu, tyckte övergången mellan avalon och just kick it lät lite skumt.


ser att du fått tag på låten jag id:ade åt dig förut
(Alexander Kowalski – Hot spot [The Advents Bitch for the Night Remix])

Helt ok! keep it up :)


Yepp - det blev lite för mycket på en och samma gång den övergången kändes det som. :)

Tack alla för era kommentarer ;)
SilverX
sweet

man tackar, man tackar :D
lonne
Av tracklisten att döma ser mixen skön ut! Jag drar hem den och lämnar kommentar senare.
x-dream
Technofanatiker som jag är så måste jag ju bara ladda denna mix...

Tracklisten å döma så ser den helt okej ut....;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement