|
Dance Vally - 2004 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| LA© |
וואי
חזק ביותר!!!!!
יום אחד... עוד נגיע לשמה
:):):):):):):):):) |
|
|
| Shahar |
| טייסטו לא מנגן?????? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by taltul
Man u didnt get it right...We all want them both!!!!!!!!!! :D ;)
PS:ty djs on Sensation?...hmmmm...last year Armin played there...:conf: |
Jeah and? There is a saying in Holland: Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding!
So, Sensation stays e, even is Armin is there :)
Go to Dancevalley! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Jeah and? There is a saying in Holland: Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding!
So, Sensation stays e, even is Armin is there :)
Go to Dancevalley! |
hhhh....lol...i liked that joke about the monkey and the golden ring:):):):)
to tell u the truth i think Sensation is much more commercial unlike the DanceValley!!!!
PS:Armin will be playing on Dance Valley 6 hours set!!!!!
i must be there!!!!
Ik zal beginnen geld te redden.. :D |
|
|
| taltul |
:הנה מידע לרציניים שביננו
+גיל כניסה למסיבה = 18
הזמנת כרטיסים לאירוע = http://www.ticketbox.nl/winkel/vak....02&pricelevel=B
ניתן להזמין מקסימום עד 9 כרטיסים בבת אחת...
משלמים כמובן עם כרטיס אשראי התקף בחו''ל...
מחיר = 70 יורו
(לדעתי סביר בהחלט לאירוע כמו דאנס-ווליי)
לגבי המלון וכאלה צריך כבר לברר... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | :הנה מידע לרציניים שביננו |
סוף סוף שומעים את גלגלי העשייה עובדים....
יאללה טלטול ! בוא נארגן משהו ! |
|
|
| taltul |
שיייייייייייייייט
שיט שיט!!!!
ניסיתי סתם כזה להזמין בכאילו כרטיסים לראות מה באיזה כרטיס ניתן להשתמש ואז אני רואה שבשורה שבה צריך לציין מאיזו מדינה אני לא מופיע ישראל....
פאק....
עכשיו צריך למצוא פתרונות עקיפים...
אני אברר אצל "החברים החדשים":) שלי מהפורום ההולנדי נראה מה הם יציעו. |
|
|
| markfeldman |
אח שלי, תירגע.
א. זה לא האתר היחיד שמציע כרטיסים.
ב. מי אמר שצריך להזמין מראש ?? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אח שלי, תירגע.
א. זה לא האתר היחיד שמציע כרטיסים.
ב. מי אמר שצריך להזמין מראש ?? |
מן הסתם לאירוע של 70000 איש עדיף להזמין מראש ולא לעמוד שעות בתור בקופות...
או שאני טועה? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אח שלי, תירגע.
א. זה לא האתר היחיד שמציע כרטיסים.
ב. מי אמר שצריך להזמין מראש ?? |
מן הסתם לאירוע של 70000 איש עדיף להזמין מראש ולא לעמוד שעות בתור לקופות.... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אח שלי, תירגע.
א. זה לא האתר היחיד שמציע כרטיסים.
ב. מי אמר שצריך להזמין מראש ?? |
מן הסתם לאירוע של 70000 איש עדיף להזמין מראש ולא לעמוד שעות בתור לקופות.... |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | מן הסתם לאירוע של 70000 איש עדיף להזמין מראש ולא לעמוד שעות בתור לקופות |
יש אמת בדבריך.. (רק חבל שנקסט לא מכבדים את זה...)
בכל אופן אם אתה רציני לגבי המסיבה, אני אמצא לנו את הפיתרון. |
|
|
|
|