|
Zinloos Geweld!
|
View this Thread in Original format
| jp |
Die is al best oud hoor :D
Bedankt ik was hem kwijt :toocool: |
|
|
| New Wave |
Echt superclip!
Camerawerk is ook cool. |
|
|
| Shabbaman |
| Ik werd laatst ook nog zinloos gebeld. |
|
|
| raoel |
Hebben de niet brabanders die ondertiteling nodig? :D
Wa een vaag filmpje, maar wel lachen :) |
|
|
|
|