|
House kväll @ Strömpis 28/4
|
View this Thread in Original format
| Amnezia |
Äntligen händer det!!!! house i örebro:D :D :cool:
Soulcity kör imorgon sin andra klubbkväll på strömpis med vår allas egna utflyttade Örebroare D’Malicious efter premiären med Dimitrios K..:toocool:
Lina: D'Malicious
Tid: 20-02
Pris: 40:-
Musik: House house house
länk: http://soulcity.strompis.se/
räknar me å se hela team örebro på vårt gamla kära strömpis imorrn
;) |
|
|
| St_Andrew |
meeeeen det var som faen då, missade den håär tråden =/
fast house lockar inte så jättemkt, men iaf =/ |
|
|
| Amnezia |
| såklart du måste dit å kika...:)måste ju stödja detta seriösa projekt..kanske det kan bli lite tyngre prog etc om det forts gå bra:cool: :cool: |
|
|
| FredAcler |
| Var det nån som var där? Jag hade tyvärr inte möjlighet att gå |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by FredAcler
Var det nån som var där? |
Jag va där:cool:;) |
|
|
| FredAcler |
| quote: | Originally posted by Amnezia
Jag va där:cool:;) |
Hur var det då? :) |
|
|
| Amnezia |
| det var helt ok...spelades skön house hela kvällen..kunde varit lite mer folk men var ändå ok...gick dock hem runt 12 halv ett då jag skulle upp dan efter..men e lätt där nästa gång igen:cool: |
|
|
|
|