return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
House kväll @ Strömpis 28/4
View this Thread in Original format
Amnezia
Äntligen händer det!!!! house i örebro:D :D :cool:

Soulcity kör imorgon sin andra klubbkväll på strömpis med vår allas egna utflyttade Örebroare D’Malicious efter premiären med Dimitrios K..:toocool:

Lina: D'Malicious
Tid: 20-02
Pris: 40:-
Musik: House house house
länk: http://soulcity.strompis.se/
räknar me å se hela team örebro på vårt gamla kära strömpis imorrn
;)
St_Andrew
meeeeen det var som faen då, missade den håär tråden =/

fast house lockar inte så jättemkt, men iaf =/
Amnezia
såklart du måste dit å kika...:)måste ju stödja detta seriösa projekt..kanske det kan bli lite tyngre prog etc om det forts gå bra:cool: :cool:
FredAcler
Var det nån som var där? Jag hade tyvärr inte möjlighet att gå
Amnezia
quote:
Originally posted by FredAcler
Var det nån som var där?


Jag va där:cool:;)
FredAcler
quote:
Originally posted by Amnezia
Jag va där:cool:;)


Hur var det då? :)
Amnezia
det var helt ok...spelades skön house hela kvällen..kunde varit lite mer folk men var ändå ok...gick dock hem runt 12 halv ett då jag skulle upp dan efter..men e lätt där nästa gång igen:cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement