|
Flytta hemifrån! (dekoration m.m) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| keddo |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag har bott i denna lägenhet i 2 år snart och ännu inte hängt upp nått på väggarna :) |
tråkigt :(
kikade ut 2 st jag tyckte va ganska shyssta..

60x100
76x137
va tycker ni ? :o |
|
|
| Aendy |
Hmm, istället för att, som Laszlo, ha en ram, har jag sedan jag flyttade hemifrån använt mitt modifierade IKEA-bord. Tidigare låg här flyers och vykort men numera har jag fotografier i bordet. Tyvärr är alltid bordet full med grejer så man måste möblera om på det för att kunna se allt...
 |
|
|
| n0bben- |
en back öl .. lite groggvirke .. shyst stereo, och ett bra bord med bra soffa.. det borde räcka
:p |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by n0bben-
en back öl .. lite groggvirke .. shyst stereo, och ett bra bord med bra soffa.. det borde räcka
:p |
hmmm...groggvirke till en back öl? :p
Personligen skulle jag ALDRIG kunna leva utan mina skivspelare och allt det där - spelar ingen roll om jag så hade behövt bo i korridor med ett litet rum opå 17 kvadrat. Då skippar jag fan hellre sängjäveln och sover på golvet eller nåt. Datorn är såklart också ett måste. |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by Laszlo
bo i korridor med ett litet rum på 17 kvadrat |
välkommen till min värld :)
själv har jag en dator +midikeyboard och en stero på skrivbordet, sen en tv på andra sidan rummet också och två fotöljer plus en säng och garderob :) det är mitt rum det! :D |
|
|
| jofawe |
Personligen skulle jag ALDRIG kunna leva utan mina skivspelare och allt det där - spelar ingen roll om jag så hade behövt bo i korridor med ett litet rum opå 17 kvadrat. Då skippar jag fan hellre sängjäveln och sover på golvet eller nåt. Datorn är såklart också ett måste. |
Alltså Laszlo .. är inte din lägenhet på typ 18 kvadrat? :) |
|
|
| Laszlo |
Alltså Laszlo .. är inte din lägenhet på typ 18 kvadrat? :) |
hehe, nope...bor i en luftig trea på 71 kvadrat :) Delar med en barndomskompis - billigare än såhär kan man inte bo :)
| quote: | välkommen till min värld
själv har jag en dator +midikeyboard och en stero på skrivbordet, sen en tv på andra sidan rummet också och två fotöljer plus en säng och garderob det är mitt rum det! |
fyfan - gäller att kunna inreda smart om man ska få plats med så mycket på sånt litet utrymme |
|
|
| jofawe |
hehe, nope...bor i en luftig trea på 71 kvadrat :) Delar med en barndomskompis - billigare än såhär kan man inte bo :)fyfan - gäller att kunna inreda smart om man ska få plats med så mycket på sånt litet utrymme |
ofan, jag som fått för mig att du bor på campus =)
Jag har inte fattat det där med att inreda smart.. jag har förtusan en hel vägg här som är tom :(
måste köpa lite nya möbler, är inte alls nöjd med min tvyhlla osv... |
|
|
| Laszlo |
ofan, jag som fått för mig att du bor på campus =) |
Jo då, visst bor jag på Campus - men här finns annat än små skitiga korridorer vet du :) Det är iofs ganska ont om treor, så vi hade flyt som fick denna :) |
|
|
| Smekbar |
själv delar man en trea här i lund, och jag fick det lilla rummet på typ 8-9 kvadrat... liiiite tajt så att säga, men det funkar :) får in allting jag behöver... :D
 |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Aendy
|
Spot the old signature! :p |
|
|
| jofawe |
Jo då, visst bor jag på Campus - men här finns annat än små skitiga korridorer vet du :) Det är iofs ganska ont om treor, så vi hade flyt som fick denna :) |
tror jag inte på =)
iofs, jag vet att det finns treor nu.. har ju själv byggt 8 (stallvägen)
men ahapp.. där ser man
Själv bor man i en 43 kvadratmeter stor etta i centrala växjö =)
| quote: | | själv delar man en trea här i lund, och jag fick det lilla rummet på typ 8-9 kvadrat... liiiite tajt så att säga, men det funkar får in allting jag behöver... |
vart ligger den?
jag har ett gäng kompisar som bor i små skitiga ettor på 17 kvadrat i lund =) |
|
|
|
|