return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
בעיה
View this Thread in Original format
Dj Black
טוב אז ככה יש לי איזה בעיה מציקה במדיה פלייר ובכל נגן אחר פשוט אני לא יכול לראות תמונה בסרטונים שאני מוריד
למשל:
Trance.Energy.10th.Edition.2003.DVDivX-TmN
Tiesto feat. BT - Love Comes Again
DJ_Tiesto-Another_Day_At_The_Office-DVDRip-Divx-NFH

שאני מנסה לפתוח את הסרטונים זה רושם לי במדיה פלייר "וינדוס מדיה פלייר נתקל בשגיאה לא ידועה"
יש לי מדיה פלייר גרסא 9 נראה לי ולא יודע מה נסגר עם זה
הורדתי כבר כל מקודד שקיים (נראה לי) וגם את
nemo codec pack
ועדיין כלום.

טוב אז אתם המקום האחרון שאני יכול להתעייץ איתו למישהו היה את הבעיה הזאת או יודע איך לסדר?

תודה, דיגיי שחור :tongue2
Rising
לדעתי תשאל תשאלה הזאת בפורום של סרטים
כי פה גם אלה ש"מבינים" יכולים להטעות אותך..

אז הנה לך אחי

www.TLMCs.com

בהצלחה.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement