return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Dame(s) & Heren, mag ik jullie top 5 weer effe weten? (pg. 3)
View this Thread in Original format
TranceFool
Willekeurige volgorde:

Marco V - Godd
Out Of Grace - Obscura
Greenstreet - Give It 2 Me
Legion - Kingdom Of God (Pitcher Hard Dub mix) is al 2 maandjes oud
Black Spider - Save Your Life ( Warp Brothers remix). Ik weet niet hoe oud dit nummer is, maar ik verplicht jullie allemaal dit nummer te downen :D:D:D. Hij is echt vet. Heeeeel bekend vet melodietje met een electrische gitaar met een vette bass eronder. ECHT DOWNEN!!!!! (Audiogalaxy)
Miss Proximus
tja.......voor mij deze geloof ik :)

Softig :toothless

1. Cyberstorm - SkyLight (Blue Mix)
  2. Out of Grace - Obscura (jaja.....man! ik voel me haast een meeloper ofzo :D)
  3. Perpetuous Dreamer - Sound of Goodbye
  4. Saints & Sinners - Peace
  5. 4 Strings - Into the Night

Hardig :cool:

1. Green Velvet - La la Land
  2. Bjorn Svin - Enjoy the Ride (Man Overboard)
  3. Redhead - Mysterious
  4. Redhead - Icelandic
  5. Ignacio - Virton (Chris Liebing Mix)

typfouten voorbehouden:D

Anywayz...cheerz Proxi
Jukx
He even over dat Out of Grace - Obscura... hoe lang is de goede versie daarvan???
Ik hoor namelijk iedereen over dat nummer praten en het staat geloof ik in 99 van de 100 top 5's.
dus ik dacht van, nou laat ik dat nummer dan maar is gaan downloaden misschien is het nog wel wat! Maar nu heb ik hem dus gedownload en ik vind er echt geen ene !@&$#()&*#@&$^ aan!!
Nu kan het natuurlijk zijn dat ik weer eens de verkeerde remix heb ofzo (ik blijf hopen!!:) ). Ik heb dus een versie van 7:30 en het is de A1 Delivery Mix... heb ik de verkeerde mix of begrijp ik gewoon echt niet wat iedereen in dit nummer ziet??!?
Miss Proximus
Zou heel goed mogelijk kunnen zijn dat je het gewoon nix aan vind: heb ik met dat Souvenir de Chine nummer......walgelijk saai!!!
Jukx
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Zou heel goed mogelijk kunnen zijn dat je het gewoon nix aan vind: heb ik met dat Souvenir de Chine nummer......walgelijk saai!!!

Vind ik ook zeeeeer weinig aan eigenlijk... net als katana - fancy fair en dancevalley theme 2001.
Heb trouwens net (jaja, nu al!) Perpetous Dreamer - Sound of Goodbye (Armin Remix) gedownload en dat vind ik nou eigenlijk wel een goed nummer!! Een heel erg goed nummer zelfs!! Mooie bas-lijn en niet zo een jippie-wat-ben-ik-blij-nummer! Zelfs de break (heb het nooit zo op breaks) vind ik onwijs mooi!

jaja, ik ben er wel heel erg snel mee he! :)
DJ_Massive
oke hier mijn top zoveel van dit moment (want morgen is ie toch weer gewijzigd)

1. Silverblue - Step Back (Original Mix)
2. Silverblue - Do U Know (Blue Sky Mix & Silver Bullet Mix)
3. 4 Strings - Into The Night (Original Mix)
4. Fire & Ice - Souvenir De Chine (Original Mix)
5. Cosmic People - Time To Hold On (Pants & Corset Remix)
6. Art of Trance - Killamanjaro (Original & Silvio Ecomo Mixes)
7. Push - The Legacy (2001 Club Mix)
8. Cosmicman - I Love You (Shane 54 Remix)
9. James Holden - One For You (Brancaccio & Aisher Mix)
10. Van Bellen - 20/20 (Saints & Sinners Incense Mix)
11. Madelyne - A Deeper Love (Dtech Remixes & Vocal Club Mix)
12. Binary Finary - Niterider (Original Mix)
13. Benicio - Delicatement (Original Mix)

zo ongeveer
moogwai
quote:
Originally posted by Miss Proximus

Diu style van L-vee en M.I.K.E & Co is ook echt selectief... je vind het geweldig of juist helemaal niet.

quote:
Originally posted by Jukx

Heb trouwens net (jaja, nu al!) Perpetous Dreamer - Sound of Goodbye (Armin Remix) gedownload en dat vind ik nou eigenlijk wel een goed nummer!! Een heel erg goed nummer zelfs!! Mooie bas-lijn en niet zo een jippie-wat-ben-ik-blij-nummer! Zelfs de break (heb het nooit zo op breaks) vind ik onwijs mooi!

jaja, ik ben er wel heel erg snel mee he! :)

Hehe.. JukX kent nu ook eindelijk het beste nummer van het jaar 2001 :)

En Jukx je hebt idd de goede versie gedownload die bijna iedereen goed vind :)
michiel
tango --> waar is die nu nrg plaat te vinden?
thx

later

michiel
tango
phew, das alweer een tijd geleden. Hij heeft hier op de site gestaan als Nu-NRG - Energizer (b1 mix), maar hij was fout gelabled. Hij heet dus echt Nu-NRG - Dreamland.

Maar ik had hem dus hier van de site. En kan hem helaas ook niet voor je uploaden met mn crappy 56K. misschien audiogalaxy effe proberen.
(zoeken naar Nu-NRG - Energizer (b1 mix) )

grtz,
TNG
michiel
ok thx tango

later

michiel

Remy D
Ik heb zojuist Junkie XL - Siyncho gedownload en wat is dat een STRAK nummer zeg. :D:D
serialkillah
Ja daar geef ik je gelijk in, dat is (naar mijn menig) het beste nummer van Junkie XL.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement