return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

 
DV kaartje
View this Thread in Original format
Eagle`
Is er iemand van de jonges/meiden die voor mij een kaartje zou kunne scoren (voor diegene die morge naar de extra large gaan althans), ik betaal je binnen de week via overscrhijving terug


thx in advance
Zehra
M, kzou da met plezier gedaan hebbe mah moet mijn kaartje nog betalen... kweet 100% zeker dat je het zal terugbetalen mah das dus nie het probleem. hoop da de rest je kan helpen...
SnuggLe
Mocht het niet lukken wil ik anders wel een kaartje voor je scoren ofzo :)
Omdat je naar Addiction bent gekomen :)
Eagle`
quote:
Originally posted by SnuggLe
Mocht het niet lukken wil ik anders wel een kaartje voor je scoren ofzo :)
Omdat je naar Addiction bent gekomen :)



ow top man, moet je maar eens je gegevens achterlaten in een pm'tje

thx snuglul ;) :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by Eagle`
ow top man, moet je maar eens je gegevens achterlaten in een pm'tje

thx snuglul ;) :p


Nee Nee, het was Snuttle ofzo volgens Pooley.
Snuglul is mijn koosnaam volgens HB ;)
Everybody loves me :D
Eagle`
Snuffel it is :toothless
pooley
of snotjong?
SnuggLe
quote:
Originally posted by pooley
of snotjong?


Wat jij wil joh!
pooley
Whehe :)
Hoi
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement