|
אם אתם אוהבים לשמוע קקי
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
הייתי שמח אם תשמעו את הקקי שלי דווקא
:p
אלה כמה טראקים שכבר פרסמתי בפורום חובבנים אבל הייתי שמח לקבל תגובות גם מהחבר'ה הטובים :)
אקיצר אם בא לכם לשמוע הנה לינקים:
Ararat (Cuts)
Exit Wound
Too Many Dreams
אם בא לכם להגיב אז כאן או אפילו בפורום חובבנים זה טוב :)
לינקים לט'רדים (אין כמו איזה באמפ)
Ararat
Exit Wound
Too Many Dreams
זה הכל
Bless U all |
|
|
| Vortex_SA |
אתה שומע? יופי... רק בדקתי...
בכל השירים שלך קודם כל תעשה קאט עצבני לכל התדרים מתחת ל20 הרץ ככה... כי זה דופק לך את הסאונד, חוץ מזה הטראקים סבבה, הסאונדים פשוטים קצת, אין דברים מסובכים מדיי... זה לא כל כך טוב, תנסה לעבוד על זה, שהסאונד יישמע טוב כזה, לא יודע להסביר... והקיקים האלה, תן משהו עצבני יותר אחי... |
|
|
| coby |
בדוגרי .. ישך אתזה !
כמה בעיות פה ושם אין לי כח לרשום אבל בעקרון יש לך כשרון תתחיל לעבוד הרבה.. תצבור ניסיון.. |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אתה שומע? יופי... רק בדקתי...
בכל השירים שלך קודם כל תעשה קאט עצבני לכל התדרים מתחת ל20 הרץ ככה... כי זה דופק לך את הסאונד, חוץ מזה הטראקים סבבה, הסאונדים פשוטים קצת, אין דברים מסובכים מדיי... זה לא כל כך טוב, תנסה לעבוד על זה, שהסאונד יישמע טוב כזה, לא יודע להסביר... והקיקים האלה, תן משהו עצבני יותר אחי... |
קיק...
כולל
Too Many Dreams? |
|
|
| Origin |
קודם כל אתה צריך דחוף לעבוד על האיכות של היצירות שלך...
כמו שקובי אמר ..."ישך אתזה" חחחחחח
אהבתי את ארארת ..משהוא סוף הדרך !!
את כל השאר לא ממש אהבתי...לא יודע לא דיברו אלי..
אבל יש לך את זה ..וכמה שתעבוד יותר...יצא לך יותר טוב ...
אז שיהיה לך בהצלחה אחי..מקווה לישמוע יותר דברים שלך בקרוב !;) |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by oDrori
הייתי שמח אם תשמעו את הקקי שלי דווקא
:p
|
שניה אתה מדבר כאן ממש על לשמוע גם את הנאדים שלפני הקקה או רק את הרעש של החרבון יוצא מהתחת
וא שגם את הקטע שהוא פוגע במים והתחת שלך מתרטב...
תסביר את עצמך אחי אני די מבולבל פה..:conf: :conf: :conf: |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
שניה אתה מדבר כאן ממש על לשמוע גם את הנאדים שלפני הקקה או רק את הרעש של החרבון יוצא מהתחת
וא שגם את הקטע שהוא פוגע במים והתחת שלך מתרטב...
תסביר את עצמך אחי אני די מבולבל פה..:conf: :conf: :conf: |
אחי אתה כל פעם הורג אותי מחדש עם היציאות שלך:D :disbelief :eyespop: :crazy: |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
שניה אתה מדבר כאן ממש על לשמוע גם את הנאדים שלפני הקקה או רק את הרעש של החרבון יוצא מהתחת
וא שגם את הקטע שהוא פוגע במים והתחת שלך מתרטב...
תסביר את עצמך אחי אני די מבולבל פה..:conf: :conf: :conf: |
מה לא למדת לרפד את האסלה בנייר טואלט לפני החירבון? ;)
טוב בכל מקרה עכשיו שמעתי את ARARAT..
אחלה קטע, לא הבנתי למה חתכת אותו ככה ובילגנת אותו אבל לא משנהה..
אחלה סאונד, תגיד לי כשתסיים אותו... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
מה לא למדת לרפד את האסלה בנייר טואלט לפני החירבון? ;)
טוב בכל מקרה עכשיו שמעתי את ARARAT..
אחלה קטע, לא הבנתי למה חתכת אותו ככה ובילגנת אותו אבל לא משנהה..
אחלה סאונד, תגיד לי כשתסיים אותו... |
חתכתי כי הייתי להוט להעלות ורציתי שהגודל יהיה קטן...
בקרוב אני אסיים אותו אולי אחליף קיק |
|
|
| EternalMusic |
ארארט קטע מלך אתה יודע מה אני חושב עליו :)
ואתה יודע מה אמרתי לך על הקיקים :thepirate,
הרחבתי עליהם כבר באיציק :toothless
בכל אופן תמשיך ככה אחי!
אני חושב שמה שמר וורטקס(?!) מנסה להגיד לך זה שחסרים אלמנטים נוספים,
ובחיית תתחיל לעבוד עם הפאראמטריק יותר חחח
:D
good luck |
|
|
|
|