|
Gratis Bevrijdingsfeesten 2004
|
View this Thread in Original format
| sndh |
Ik weet niet hoe het in de rest van Nederland zit, maar op bevrijdingspop in Haarlem draait op het kleine podium van 21.30 tot 23.00 armin! Toch heel vet, vorig jaar was marco v hier, nu armin! Het gaat de goeie kant op!
Gaat iemand naar haarlem? Of waar gaat iedereen heen, andere feesten etc? |
|
|
| The Designer |
| Wie gaan er nog meer draaien in Haarlem? |
|
|
| sndh |
ja die lineup was dus nog niet helemaal bekend. Armin draait op het kleine podium (Frederikspodium) van 21.30 tot 23 uur. Na miss djax dus. Verder is het niet veel bijzonders, veel ska en punk ;) naja alleen maar. Toch is het aan het eind van de avond op dat kleine podium best vet!
Vorig jaar was Marco V er dus! Naja route etc. moet je maar even mailen etc ([email protected]) |
|
|
| sndh |
zooooo ben net terug! wat was dit vet! Armin begon zo rond kwart voor tien, omdat alles wat uitliep. Ik was er al rond half negen en miss djax, die ervoor draaide, draaide stevige techno en eigenlijk vond ik het niks. Enorm eentonig, met een aantal leuke drumroffeltjes. TIjd voor armin!
Toen ie de decks bemande was de avond al geslaagd! werd meteen warm voor een leuk feestje. Hij begon met een geniale plaat, ik kende het niet. Hij draaide zowiezo best veel nieuwe tunes. Niet eens no one on earth btw (Thank God!)
Ik weet nog dat armin iig draaide:
Ton TB - Dream Machine
Mark Norman - Phantom Manor
Kay D Smith & Marc Tall Pres. Passive Resistance - Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix)
Binary Finary - 1998 (Ronski Speed Remix) (niet helemaal zeker)
die nieuwste katana...
en nog wat. Als 'encore' was Solar Factor - No Return! Woooot!
en nog wat respectloos gebeuren daar! hij deelde aan de mensen in front 5 platen uit, en wat gebeurde er, nog geen 2 minuten later kwamen die zieligerds die de platen hadden bemachtigd er met hun botte verstand achter dat ze geen dj waren en ook geen decks hebben, en dus heel weinig aan de platen zonder mooie hoes hadden... wat deden ze...ze smeten ze gewoon 30 meter het publiek in, hoezen eraf vliegende...etc. Narigheid!
zo nu ga ik lekker slapen ;) |
|
|
| HiGH_NrG |
Ben er ook geweest. Ik vond dat Miss Djax echt stukken bruter draaide dan Armin... Armin draaide voornamelijk hardtrance enzo...brrr!
En inderdaad vaag volk dat er rondliep :rolleyes: |
|
|
| Partyhardy! |
Wij zijn naar het winderige Vlissingen afgereisd! :)
S'middags naar een dj-contest geluisterd in een rokerig donker hol,whehe :p wel geinig. Daarna wat gegeten en naar de pier gelopen waar Perry O'Neil zou gaan beginnen! :cool: Hij stelde wederom niet teleur en opende met Peter Martin's Perfect Wave! heerlijke plaat blijft dat toch! :crazy: Verder Luke Chable - The Shepherd, Monday Groove, Tribal Shock en afsluiten met Tom Mangan - Chutney! :eek: Helemaal klaar gestoomd voor Remy die na hem kwam! Stukje van gehoord en toen weer het hele eind terug gereden!
Samengevat; een gezellige dag! :) en Perry die weer lekker draaide! :cool: |
|
|
| sndh |
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Ben er ook geweest. Ik vond dat Miss Djax echt stukken bruter draaide dan Armin... Armin draaide voornamelijk hardtrance enzo...brrr!
En inderdaad vaag volk dat er rondliep :rolleyes: |
haha echt een vaag volk he, het is altijd zo, dat bevrijdingspop in haarlem zorgt ervoor dat sommige mensen die een jaar geen daglicht hebben gezien ineens op dat veld komen staan. Ongelooflijk!
Hardtrance, ja het was stevig inderdaad, maar goed als je na miss djax draait is het niet verstandig ineens een michael burns als opener te doen :) |
|
|
| The Designer |
| Ik vond dat hij te harde nummers draaide. |
|
|
| sndh |
| ja precies, die miss djax draaide erg hard .... dan ineens the Ambience is ook niet alles! Vond het soms ook erg hard maar heb me niet verveeld zeg! |
|
|
| Partyhardy! |
| "Don't be a prisoner of your own styl" was altijd zijn motto. Ik persoonlijk vind dat hij te hard draait de laatste tijd en zich dus niet aan zijn motto houd tenzij dat nu zijn nieuwe stijl is en dan vind ik Armin echt zwaar gedegradeerd... |
|
|
|
|