return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
:(
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב חבר'ה התחיל לי הקורס היום...
התרגשתי כמו ילד קטן שקיבלתי את החניכים
פרפרים בבטן ובחילה מוזרה אבל נקווה שיהיה טוב
ונחזיק מעמד...

תאכל'ס בינתיים לקחתי את כל העסק והלחץ נורא קשה אבל
שטויות , נתכונן לקריעת תחת של העולם עם שעתיים
שינה בלילה...

בכל אופן בשתי לילות האחרונים ביחד לא ישנתי אפילו שעתיים
אז כולי מת אני הולך לישון ...

שוב אני נאלץ להיפרד (בשפתכם "למות") אבל זה יהיה
רק לחודשיים וחצי ואז אני יחזור כמו גדול...

תשאירו את הכל חי פה


חולה עליכם אנשים .
markfeldman
איפה אתה משרת ?
Dj Black
תחזור מהר אחי
:tongue2
Eitan E
אתה מ"ק?
DjChook
וואי אחי שיהיה המון בהצלחה !
תזכור תמיד שאם קשה אנחנו פה

(וחלק מאיתנו אפילו במרחק שיחת טלפון ;) )

יאלה גבר שיהיה לך רק טוב...
YoraY
יהיה בסדר.. אם אחרים עברו את זה גם את יכול
TranceGiant
Good luck, Moran'chik!

Forgive me my military cluelessness but what course is it gonna be? Or is that classfied? :disbelief
KosmiK-G8
מורן
קודם כל למקרה שכבר לא שמת לב קמת לתחיה
ואם אתה משתף אותנו ואפילו כותב הודעות אחרי שבקושי ישנת במקום ליפול ישר למיטה אז אתה חזרת להיות משאתה פעם
אז יש צבא ויש אילוצים מה לעשות
אתה לא אשם
ואתה תמיד תשאר חלק מאיתנו

ועכשיו לעניין
שיהיה לך בהצלחה
ואל תשכח תחבר שלך מהטירונות שגם נמצא במרחק שיחת טלפון אחת
לגבי עצות אז ככה
תסמוך על האינסטינקטים שלך ועל משלמדת
אני סומך עליך...
אתה לא צריך יותר מדי עצות...
תקשיב לעצמך ויהיה טוב
בהצלחה ואנחנו כבר מחכים לתחילת -אמצע יולי שתחזור!!!
eXeTik
רגע... אז עכשיו אתה מדריך בקורס חובשים?
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by eXeTik
רגע... אז עכשיו אתה מדריך בקורס חובשים?


אני מניח שהוא יושן אז אני יענה במקומו שכן...

Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Eitan E
אתה מ"ק?


לא, הוא לא מכשיר קשר :p

אני לא יודע בדיוק אם הוא סמל קורס או מפקד?
Rising
פאק מורן למה לא אמרת.... תשלח הודעה אם אתה עוד רוצה שאני אסיים ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement