|
מה אתם רוצים לעשות עם החיים שלכם?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| וואללה אני רוצה שיצליח לי בתחום המוזיקה, בנתיים מתקדם יפה, אני רוצה לנצל במה זאת ולאמר ש... גיטלמן התקשר אליי לפני כמה ימים ואמר לי שארמין התקשר אליו וארמין אהב את הטראקים שלי!!! ארמין!!! ארמין אהב!!! אז קיצר בעזרת הקב"ה החתמה אצל ארמין והמשך קריירה מעניין :) אני גם רוצה להתחיל לתקלט כמו שחלמתי... הלוואי... נראה... |
|
|
| coby |
חחחח אילן הרגתה אותי יסטלן...
ושאגי יתותח שמעתי עלזה :) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
וואללה אני רוצה שיצליח לי בתחום המוזיקה, בנתיים מתקדם יפה, אני רוצה לנצל במה זאת ולאמר ש... גיטלמן התקשר אליי לפני כמה ימים ואמר לי שארמין התקשר אליו וארמין אהב את הטראקים שלי!!! ארמין!!! ארמין אהב!!! אז קיצר בעזרת הקב"ה החתמה אצל ארמין והמשך קריירה מעניין :) אני גם רוצה להתחיל לתקלט כמו שחלמתי... הלוואי... נראה... |
ווואי תותח!
מזל טוב אחי ובהצלחה! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
וואללה אני רוצה שיצליח לי בתחום המוזיקה, בנתיים מתקדם יפה, אני רוצה לנצל במה זאת ולאמר ש... גיטלמן התקשר אליי לפני כמה ימים ואמר לי שארמין התקשר אליו וארמין אהב את הטראקים שלי!!! ארמין!!! ארמין אהב!!! אז קיצר בעזרת הקב"ה החתמה אצל ארמין והמשך קריירה מעניין :) אני גם רוצה להתחיל לתקלט כמו שחלמתי... הלוואי... נראה... |
אחי אין מילים!!!!!
אם מה שאתה אומר זה נכון....חבל לך על הזמן!!!
שיהיה המון בהצלחה...
זה בעצם הדבר היחיד שחסר לי...ותאמת אני כבר איחרתי...אם היתי מתחיל ליצור משהו בגיל 15 ואז ככה בגיל 18 היתי צובר קצת נסיון פה ושם ואולי היו מחתימים אותי ללייבל...כמו קובי לדוגמא..
אז היתי יכול להמשיך עם זה וכו'..אבל עכשיו ברגע זה אין מצב!!!!!!!פשוט אין מצב ...אני כבר חתמתי על 7 שנים של החיים שלי...עד גיל 26...למרות שנראה לי שיהיה זמן פנוי לעשות טראקים אבל עדיין זה כבר לא זה....בתור תחביב אולי...
נ''ב: יש לי טראק שעשיתי...לא באפמי3 אלא בקובץ של ריזון...קיצר הריזון נדפק לי משום מה ואין אפשרות להוציא את הטראק ולהמיר אותו לאמפי3 כדי שתשמעו...
בלי להשוויץ חבר שלי התלהב ואמר לי אפילו שאשלח אותו לרדיו...שפוט היתי צריך סיים אותו עד הסוף לעשות מאסטרינג וכו' ואז התוכנה הפסיקה לעבוד... |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
וואללה אני רוצה שיצליח לי בתחום המוזיקה, בנתיים מתקדם יפה, אני רוצה לנצל במה זאת ולאמר ש... גיטלמן התקשר אליי לפני כמה ימים ואמר לי שארמין התקשר אליו וארמין אהב את הטראקים שלי!!! ארמין!!! ארמין אהב!!! אז קיצר בעזרת הקב"ה החתמה אצל ארמין והמשך קריירה מעניין :) אני גם רוצה להתחיל לתקלט כמו שחלמתי... הלוואי... נראה... |
ואללה אחי שיהיה בהצלחה...!!! ותגיד .. יש מצב לאיזה דוגמית ? |
|
|
| Vortex_SA |
| הטראקים בסט שלי של יום העצמאות, אלי יעלה אותו מתישו ותוכלו לשמוע, ולא לעשות ריפים בבקשה רבה, תודה :) מה גם שזה עם דרופים הטראקים ככה שלעשות להם ריפ זה לא חכם :) |
|
|
| Q-PiXeL |
בשנה האחרונה נדלקתי על תחום הסטריאו לרכב
אז אם זה לא ימאס עלי ובאמת יהיה לי כשרון להתקנות יפות אולי אני אפתח עסק משלי...
תחום השיפורים גם מאוד קורץ לי... :)
ואם כל זה לא ילך אז אני יהיה תקוע בהייטק :rolleyes:
דיי נמאס לי ממחשבים/תכנות/בניית אתרים/עיצוב |
|
|
| FederalBI |
אמממ
בעקרון בצבא אני יכול ללכת לגיבוש טייס כי כב עברתי את השלבים המקדימים בל אמא שלי אמרה לי שאין מצב שאני ילך לשם ואין לי מה לעשות בנידון (אני בן יחיד )
אז כנראה אני יהיה עתודאי לפחות אני ינסה ואז אני יהיה קשור במחשבים |
|
|
| Dr.SuS |
הממ, כל מה שאני אגיד ישמע דפקתי עכשיו,
אבל בגלל שאני כן רודף אחרי החלום שלי והאמת באמת מצליח בדרך אני אספר..
אולי יביא לכם גם את החשק לרדוף אחרי החלומות שלכם גם אם הם נראים רחוקים מדיי... !!!
תמיד חלתי על מוסיק, על סרטים על אנשים ועל מחשבים
זה לא קל לחשוב מה אתה רוצה ליהיות כשאתה צריך לבחור ולהתחיל ללמוד את זה באמת, באמת שלא, אני חושב שלקח לי שנה.
אחרי שהבנתי שמה שאני באמת אוהב זה מחשבים מוסיקה וסרטים חברתי הכל ביחד
הרעיון: יוצר קליפים !, איך מסתדר?
בחו"ל למדתי כבר עיצוב גראפי, התמחתי במחשבים, גם בארץ
היום אני עובד בתלת מימד ועדיין לומד את זה,
למדתי קולנוע ותסריטאות, בקיצור למדתי את כל מה שאני צריך בשביל להגיע רחוק עם החלום, ובאמת הלכתי עם זה עד הסוף.
והאמת, ברגע שאתה עושה מה שאתה אוהב באמת, זה בא לא כל כך טבעי, אתה עושה שעורי בית ונהנה מכל רגע, אפילו עושה דברים בלי קשר בשביל ההנאה !
תחשבו שהייתם עושים סיכום בהסטוריה בשביל הכיף...
בדרך עשיתי הרבה דברים חלקם גדולים חלקם קטנים, אבל תמיד קבלתי פידבקים הכי טובים, ומאנשים גדולים, שאם אני אגיד לכם שמות כאן לא תאמינו לי בכלל.
אני עובד ושותף באולפן סאונד, לא ממש נהנה מלהקליט חבורות זמר ששרות את "היו ימים" אבל יודע שזה נסיון..
אני יודע, שאם לא הייתי דוחף את עצמי למה שנאי אוהב אף אחד לא היה עושה את זה במקומי !
חברה תזיזו את עצמכם אם יש משהו שאתם אוהבין באמת, אתם לא תפסיקו להודות לעצמכם אחר כך, תסמכו עלי !!! |
|
|
| coby |
אולי תכין לי קליפ ? :)
באמת אבל רעיון טוב.. רק שבארץ כל מה שיש זה אמ טי וי שזה פופ
וערוץ 24 שזה רוק ישראלי ופופ ישראלי
בעע
קיצר קליפים למוסיקה אלקטרונית יראו רק בהולנד בערוצים הנורמליים שיש להם שם
צריך לדחוף לערוץ מוסיקה אלקטרונית... לפי דעתי ילך מצויין בארץ
: \ |
|
|
| Dr.SuS |
אני לא ממש מתכנן לעשות את זה בארץ, אבל בגלל שאני עדיין כאן אני מתאר לעצמי שזה יקרה גם בארץ
ולא צריך לעשות ערוץ מוסיקה אלקטרו רק בשביל אומנים מישראל
אפשר לפתוח ערוץ בסגנון אם טי ווי רק לאלקטרוני..
מי אמר שזה לא סטארטאפ?
יצא לי לעשות כבר קליף לזמר בשם קובי וויטמן שתראו אותו בקרוב ב 24
חוץ מזה, בגלל שאני עדיין לומד את זה עשיתי כתחביב עוד 2 וידאו קליפים
ל
Tiesto - Magik Journy
Eyal Barkan & Yahel - Viagra |
|
|
| Q-PiXeL |
אולי תראה לנו
;) :) |
|
|
|
|