return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
לא בתחת!
View this Thread in Original format
eXeTik
סתם לא קשור...
לא הייתי פה כבר איזה חודש- למה שואלים?
לא שואלים?
כאילו שאני לא אכתוב בכל זאת... נשרף לי המחשב החייתי שהיה לי

PII
350mhz
128ram
10gig

אחרי 5 שנים שהיה לי אותו...
אז לקחתי יוזמה וקניתי חדש
לא משהו יותר מדי גרנדיוזי אבל סביר בהחלט

P4
2.6mhz
256
120gig <---- Muhahahaha!!
Geforce 5
וכו וכו'

אבל הסיבה האמיתית לט'רד הזה זה חוויית שמחת החזרה השוררת בליבי למראות הפורום שחור ונפלא זה!
הווה נצא לרחובות בצוותה- צוהלים ושמחים

טוב די :eyespop:

בכל מקרה- בכל הסיפור הזה יש זין אחד ענק (חוץ משלי)
והוא שההארד דיסק הישן שלי הלך עם כל מה שהיה עליו
והוא היה מלא
ואני עוד מהאנשים האלה שלא מדלגים על עמודים בט'רד ההמלצות ומוריד הכל דף דף... ועכשיו חוץ מזה שהכל הלך אני גם לא יודע איפה הייתי בכלל

:(
KosmiK-G8
quote:
Originally posted by eXeTik לא בתחת!


כן בתחת!
taltul
quote:
Originally posted by eXeTik
סתם לא קשור...
לא הייתי פה כבר איזה חודש- למה שואלים?
לא שואלים?
כאילו שאני לא אכתוב בכל זאת... נשרף לי המחשב החייתי שהיה לי

PII
350mhz
128ram
10gig

אחרי 5 שנים שהיה לי אותו...
אז לקחתי יוזמה וקניתי חדש
לא משהו יותר מדי גרנדיוזי אבל סביר בהחלט

P4
2.6mhz
256
120gig <---- Muhahahaha!!
Geforce 5
וכו וכו'

אבל הסיבה האמיתית לט'רד הזה זה חוויית שמחת החזרה השוררת בליבי למראות הפורום שחור ונפלא זה!
הווה נצא לרחובות בצוותה- צוהלים ושמחים

טוב די :eyespop:

בכל מקרה- בכל הסיפור הזה יש זין אחד ענק (חוץ משלי)
והוא שההארד דיסק הישן שלי הלך עם כל מה שהיה עליו
והוא היה מלא
ואני עוד מהאנשים האלה שלא מדלגים על עמודים בט'רד ההמלצות ומוריד הכל דף דף... ועכשיו חוץ מזה שהכל הלך אני גם לא יודע איפה הייתי בכלל

:(

מצד אחד מחשב חדש מצד שני מחשב חדש בן זונה...
:)מממממ...היתי מעדיף להאשר עם ההארד דיסק

מסכן אחי מה אני אגידך...
בטח הלכו לך המון טראקים טובים!!!
Sm0keMachine
אני רואה זה באופנה עכשיו לקנות הארדיסק של 120 ג'יגה..
תכלס זה בן זונה..
לא צריך להסחב עם 255 דיסקים של אמפי3 כמוני :D
taltul
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אני רואה זה באופנה עכשיו לקנות הארדיסק של 120 ג'יגה..
תכלס זה בן זונה..
לא צריך להסחב עם 255 דיסקים של אמפי3 כמוני :D

ברסמי אחי...
יש לי 40 אבל יש בעיה עם פנטיום 3 הוא "קורא" רק 33 מתוך 40 הללו....

:):):)נ''ב: עכשיו ברגע נתון זה יש לי 650 מגה פנויים
eXeTik
quote:
Originally posted by taltul

:):):)נ''ב: עכשיו ברגע נתון זה יש לי 650 מגה פנויים


אתה עושה צחוק? אני זוכר הייתי נלחם עם 100 מגה
לעולם לא תדע מהו כאב לב עד שתמחוק סרט של רוקו בגנגבנג של בנות עליו והכל כדי להוריד טראקים חדשים...

Decisions, decisions...
TTman
quote:
Originally posted by eXeTik
אתה עושה צחוק? אני זוכר הייתי נלחם עם 100 מגה
לעולם לא תדע מהו כאב לב עד שתמחוק סרט של רוקו בגנגבנג של בנות עליו והכל כדי להוריד טראקים חדשים...

Decisions, decisions...



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


סטלן אש אתה

יש לי
140 giga !!! :D
GLoBaL-MUZiK
עצה לכל המכורי ריליסים למניהם, גם אני הייתי בסרט הזה...להוריד כמה שיותר ריליסים...אבל התבגרתי מאז, עכשיו אני בודק כל ריליס ומשאיר רק את מה שאני אוהב, כנ"ל לאלבומים לא ממוקססים, זה פשוט חבל להשאיר סתם מוזיקה שאתה לא אוהב על המחשב...כרגע אין לי בעיה של מקום אבל אני עדיין עושה את זה וברוך השם כבר חצי שנה לא צרבתי דיסק אחד לגיבוי

סתם נקודה למחשבה
skelz
בכללי יש לי 186 גיגה..
ומכל זה רק 30 נשארו פנויים
markfeldman
חברים, לא משנה כמה ג'יגה יש לכם וכמה אתם מורידים.

הכי חשוב: לגבות ! !

אין מה לעשות, לי יש 120 ג'יגה וכולם מגובים בדיסקים של די וי די...

מסקנה: לקנות צורב די וי די !:toocool:

taltul
quote:
Originally posted by markfeldman
חברים, לא משנה כמה ג'יגה יש לכם וכמה אתם מורידים.

הכי חשוב: לגבות ! !

אין מה לעשות, לי יש 120 ג'יגה וכולם מגובים בדיסקים של די וי די...

מסקנה: לקנות צורב די וי די !:toocool:

LOL...בטח לקחך איזה חודש כדי לצרוב את כל ה120 גיגה לדיסקים...
quote:
עצה לכל המכורי ריליסים למניהם, גם אני הייתי בסרט הזה...להוריד כמה שיותר ריליסים...אבל התבגרתי מאז, עכשיו אני בודק כל ריליס ומשאיר רק את מה שאני אוהב, כנ"ל לאלבומים לא ממוקססים, זה פשוט חבל להשאיר סתם מוזיקה שאתה לא אוהב על המחשב...כרגע אין לי בעיה של מקום אבל אני עדיין עושה את זה וברוך השם כבר חצי שנה לא צרבתי דיסק אחד לגיבוי

חחח..אני תמיד היתי עושה כך..לא מבין למה להוריד את כל מה שיש???
עכשיו נגיד יש לי משהו כמו 5 גיגה של טראקים...תגידו בטח "מה כל כך מעט?" אבל כל טראק שיש לי הוא באמת טראק איכות ויפה ולא סתם איזו חארטה

למרות הכל, אני שוקל לקנות 120 גיגה עכשיו...
השאלה היא מה יותר חיוני? לעשות שידרוג למחשב לפנטיום 4 או סתם לקנות הארד דיסק וזכרונות פנימיים...
markfeldman
quote:
LOL...בטח לקחך איזה חודש כדי לצרוב את כל ה120 גיגה לדיסקים


לא אחי... בדיוק 20 דיסקים.... שווה כל שקל !!!

quote:
למרות הכל, אני שוקל לקנות 120 גיגה עכשיו...
השאלה היא מה יותר חיוני? לעשות שידרוג למחשב לפנטיום 4 או סתם לקנות הארד דיסק וזכרונות פנימיים


אחי, האפשרות השנייה עדיפה.

אלא אם כן אתה צריך תמיכה בתוכנות וידיאו או מוסיקה, משחקים כבדים וכו'..

ליכרים כמונו... לא צריכים מחשב חזק... רק זיכרון !;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement