return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
הפסדנו יום
View this Thread in Original format
KosmiK-G8
חברה קראתם תהודעה של סוואמפר?
כל הפוסטים מיום שישי בערב ועד שבת בלילה בערך נמחקו
אינם עוד

אני מרגיש כאילו חזרתי אחורה בזמן
:)

לפחות צמצמנו ככה תפער מהגרמנים קצת:)
eXeTik
כן.... בידיוק שמתי איזה פוסט על טראק שחיפשתי ועכשיו אני לא זוכר איך הוא הולך

:(
coby
חחחחחחחח

איזה מבעס זה
coby
spam spam

חייבים לעקוף את גרמניה !
coby
תנסו להגיד בקבוק בלי פקק הרבה פעמים ומהר
KrazyDJs
יופי
זה לפחות סידר לי את הבעיה בפורום אני מקווה :stongue:
taltul
וואי אני כל כך התבאסתי מכל הקטע.....
מי שהספיק לראות את ההשקעה שהשקעתי בהמלצות טראקים....
המלצתי על משהו כמו 40 טראקים...20 פרוגרסיב 20 אפליפטינג....והכל עם הסברים מפורטים...

אני שונא כשעשוים לי דבר כזה..
-CosmicFire-
חחח ואני לא נכנסתי לפורום בשישי שבת! :}
Hell_Copter
מוזר.... הנוער של היום...

לא הבנתי בדיוק מה קרה... אבל שיהיה לבריאות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement