|
הפסדנו יום
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
חברה קראתם תהודעה של סוואמפר?
כל הפוסטים מיום שישי בערב ועד שבת בלילה בערך נמחקו
אינם עוד
אני מרגיש כאילו חזרתי אחורה בזמן
:)
לפחות צמצמנו ככה תפער מהגרמנים קצת:) |
|
|
| eXeTik |
כן.... בידיוק שמתי איזה פוסט על טראק שחיפשתי ועכשיו אני לא זוכר איך הוא הולך
:( |
|
|
| coby |
חחחחחחחח
איזה מבעס זה |
|
|
| coby |
spam spam
חייבים לעקוף את גרמניה ! |
|
|
| coby |
| תנסו להגיד בקבוק בלי פקק הרבה פעמים ומהר |
|
|
| KrazyDJs |
יופי
זה לפחות סידר לי את הבעיה בפורום אני מקווה :stongue: |
|
|
| taltul |
וואי אני כל כך התבאסתי מכל הקטע.....
מי שהספיק לראות את ההשקעה שהשקעתי בהמלצות טראקים....
המלצתי על משהו כמו 40 טראקים...20 פרוגרסיב 20 אפליפטינג....והכל עם הסברים מפורטים...
אני שונא כשעשוים לי דבר כזה.. |
|
|
| -CosmicFire- |
| חחח ואני לא נכנסתי לפורום בשישי שבת! :} |
|
|
| Hell_Copter |
מוזר.... הנוער של היום...
לא הבנתי בדיוק מה קרה... אבל שיהיה לבריאות |
|
|
|
|