|
!!!מכבי אלופת אירופההה
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
אפשר להקדיש טרד למעמד זה נכון? :))
כל הכבוד מכבי זה באמת משהו שחסר במדינה שלנו
שלא נדבר על המשחק המדהים שקיבלנו כמה הטבעות שלשות טוב שלא 40 הפרששש
קרענו להם תתחת ותאמינו לי 80 אחוז מהניצחון המוץ זה הקהל |
|
|
| TTman |
אבל כבר יש טרד על זה
אז למה עוד אחד ? |
|
|
| YoraY |
כייי... זה טרד לניצחון - לגביע...
ההוא היה בכללי..
טוב שחן יסגור מה הביג דיל |
|
|
| TTman |
שום ביג דיל
רק שאלתי |
|
|
| oDrori |
אללללה בלאגן!
מי היה בגני יהושוע אחרי?!?!?!
כמה עממי - ככה כיף
:):):) |
|
|
| yahel222 |
הייתי גם יום חמישי וגם יום שבת בגמר
משהו מדהים
חוויה של פעם בחיים (או לפחות פעם ב10 שנים) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by oDrori
אללללה בלאגן!
מי היה בגני יהושוע אחרי?!?!?!
כמה עממי - ככה כיף
:):):) |
אני הייתי אחי...את הסיפור המלא סתכל בטרד הקודם |
|
|
| Hell_Copter |
כבוד...
אבל חן מסטול לגמרי נראה לי... אם הוא עדיין לא סגר :D |
|
|
|
|