return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
!!!מכבי אלופת אירופההה
View this Thread in Original format
YoraY
אפשר להקדיש טרד למעמד זה נכון? :))


כל הכבוד מכבי זה באמת משהו שחסר במדינה שלנו
שלא נדבר על המשחק המדהים שקיבלנו כמה הטבעות שלשות טוב שלא 40 הפרששש

קרענו להם תתחת ותאמינו לי 80 אחוז מהניצחון המוץ זה הקהל
TTman
אבל כבר יש טרד על זה

אז למה עוד אחד ?
YoraY
כייי... זה טרד לניצחון - לגביע...

ההוא היה בכללי..

טוב שחן יסגור מה הביג דיל
TTman
שום ביג דיל


רק שאלתי
oDrori
אללללה בלאגן!
מי היה בגני יהושוע אחרי?!?!?!
כמה עממי - ככה כיף
:):):)
yahel222
הייתי גם יום חמישי וגם יום שבת בגמר
משהו מדהים
חוויה של פעם בחיים (או לפחות פעם ב10 שנים)
taltul
quote:
Originally posted by oDrori
אללללה בלאגן!
מי היה בגני יהושוע אחרי?!?!?!
כמה עממי - ככה כיף
:):):)

אני הייתי אחי...את הסיפור המלא סתכל בטרד הקודם
Hell_Copter
כבוד...
אבל חן מסטול לגמרי נראה לי... אם הוא עדיין לא סגר :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement