return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
וואי וואי וואי, 1000 (pg. 2)
View this Thread in Original format
TTman
מה הקשר וויכוח

לא הבנתי את השאלה שלך


דבר
KrazyDJs
שיבושם לך :toothless
Eitan E
לבריאות אחי
גם אני מקוה להיכנס למועדון המפואר של 1000 פוסטים רק
הבעיה שאני לא ספאמר
:D
Flotser
Mazal Tov ahi!

:wtf: :crazy:
Eitan E
סחתתין אחי עכשיו יש 1072

יפה יפה
לעשות ביומיים 70 פוסטים


מזל טוב ספאמרון קטן
:D
TTman
quote:
Originally posted by Eitan E
סחתתין אחי עכשיו יש 1072

יפה יפה
לעשות ביומיים 70 פוסטים


מזל טוב ספאמרון קטן
:D



תודה

ויפה שאתה עוכב אחריי
:D
taltul
quote:
Originally posted by TTman
תודה

ויפה שאתה עוכב אחריי
:D

הוא לא היחיד שעושה את זה;) :D
TTman
quote:
Originally posted by taltul
הוא לא היחיד שעושה את זה;) :D



וואי, אתם ממש חולים
:D
Eitan E
ויטלי תרגע עם הפוסטים שלך יא צ'ונג עוד 50 אתה מגיע אליי
תן כבוד לזקנים והותיקים ממך כאן הא!!
:D :toothless :happy2: :mad:
taltul
quote:
Originally posted by Eitan E
ויטלי תרגע עם הפוסטים שלך יא צ'ונג עוד 50 אתה מגיע אליי
תן כבוד לזקנים והותיקים ממך כאן הא!!
:D :toothless :happy2: :mad:

אחי אני באמת מטורף מזמן האחרון...
קבבבל:
349 (3.66 posts per day)
שיא של החודש...:)

Eitan E
אם כבר מדברים על מטורפים קבל את הסטטיסטיקה של רועי

HELL COPTER:
Total Posts: 14171 (15.76 posts per day)

כמעט 16 ביום אני בשוק
ובזמן האחרון הוא נטחן בצבא
oDrori
quote:
Originally posted by Eitan E
אם כבר מדברים על מטורפים קבל את הסטטיסטיקה של רועי

HELL COPTER:
Total Posts: 14171 (15.76 posts per day)

כמעט 16 ביום אני בשוק
ובזמן האחרון הוא נטחן בצבא

זה בעיקר שאריות מהתקופה שהיה לו
19-20
ליום... שגם אז הוא בעצם היה מביא לפחות 25 ליום פשוט לפני זה הממוצא שלו היה נמוך יותר.


אני גם הייתה לי תקופה של משהו כמו עשרים ליום, נראה לי הממוצע שלי עמד אז על 13 או משהו כזה... ואז שבתתי וירדתי לשש שאתם רואים עכשיו
:P


oDrori
-----------
Misken Tranceaddict

:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement