|
alpha p8 Vs. Nokia 3200
|
View this Thread in Original format
| Origin |
חברה אני בדילמה אני חייב פלאפון חדש אבל אני לא יודע מה יותר טוב !
alpha p8
Nokia 3200
אנשים בבקשה תגידו מה יותר טוב ..ומה יותר אמין:) |
|
|
| TTman |
אין על נוקיה
לא היה ולא יהיה |
|
|
| HyPeRSoNiC |
הכל כבר נאמר
נוקיה!!!!!!!!! |
|
|
| Origin |
| אבל האלפא יותר מיתקדם מבינת הפונקציות... |
|
|
| TTman |
תלוי איזו נוקיה אתה לוקח
וגםםםם
אם אתה מחפש יותר מתקדם, אז תגיד
יש מלא מתקדמים
אני אומר לך מה טוב
וטוב זה נוקיההההההההההההה
דבר ענק שיש בנוקיה זה שיש רטט בהודעה |
|
|
| coby |
| לך על הנוקיה הכי אמין.. |
|
|
| Origin |
| אם כבר אז איזה מכשיר היתם ממלצים לי עלוי..משהוא טוב אם מצלמה.. |
|
|
| Flotser |
אם אתה לא מכיר, האתר הזה והפורמים שמה אולי יכולים לעזור לך:
www.pocket.co.il
ובכלל אין מה להשוות בין שני הפלאפונים האלה
האלפא (שהוא ישראלי) הוא פי 1000 משוכלל,
אבל הוא גם יותר גדול וכבד...
ה3200
הוא סתם פלאפון רגיל של נוקיה...
מה שכן, בחיים אל תיקח סמסונג לדעתי.
אם עכשיו הייתי צריך פלאפון חדש הייתי דווקא הולך על ה
3100. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Origin
אבל האלפא יותר מיתקדם מבינת הפונקציות... |
איזה פונקציות אתה כבר צריך??
אל תגיד לי שאתה מאלה שעדיין משחקים בפלאפון....... :rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by TTman
אין על נוקיה
לא היה ולא יהיה |
כל מילה בסלע |
|
|
| markfeldman |
LG AND SAMSUNG
THE BEST THERE IS !! |
|
|
| Origin |
| quote: | Originally posted by Flotser
אם עכשיו הייתי צריך פלאפון חדש הייתי דווקא הולך על ה
3100. |
אני לא בלחץ..אני פשוט לא רוצה ליקנות חרא
| quote: | | איזה פונקציות אתה כבר צריך אל תגיד לי שאתה מאלה שעדיין משחקים בפלאפון?? |
חוץ ממשחקים יש לאלפא הרבה יותר פונקציות שאני חושב שאין בנוקיה
יצא לי לשחק בו קצת..והוא משהוא מדהים..
יכול לצלם סרטונים של 40 דקות אם סאונד
לנגן סרטונים שהורדו מהאינטרנט באיכות טובה ...יחסית לפאלפון
משחקים תלת מימדיים כמו במחשב !ועוד דברים שאני אפילו לא יודע אליהם |
|
|
|
|