return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
alpha p8 Vs. Nokia 3200
View this Thread in Original format
Origin
חברה אני בדילמה אני חייב פלאפון חדש אבל אני לא יודע מה יותר טוב !

alpha p8

Nokia 3200

אנשים בבקשה תגידו מה יותר טוב ..ומה יותר אמין:)
TTman
אין על נוקיה

לא היה ולא יהיה
HyPeRSoNiC
הכל כבר נאמר
נוקיה!!!!!!!!!
Origin
אבל האלפא יותר מיתקדם מבינת הפונקציות...
TTman
תלוי איזו נוקיה אתה לוקח

וגםםםם

אם אתה מחפש יותר מתקדם, אז תגיד

יש מלא מתקדמים


אני אומר לך מה טוב

וטוב זה נוקיההההההההההההה


דבר ענק שיש בנוקיה זה שיש רטט בהודעה
coby
לך על הנוקיה הכי אמין..
Origin
אם כבר אז איזה מכשיר היתם ממלצים לי עלוי..משהוא טוב אם מצלמה..
Flotser
אם אתה לא מכיר, האתר הזה והפורמים שמה אולי יכולים לעזור לך:

www.pocket.co.il

ובכלל אין מה להשוות בין שני הפלאפונים האלה
האלפא (שהוא ישראלי) הוא פי 1000 משוכלל,
אבל הוא גם יותר גדול וכבד...
ה3200
הוא סתם פלאפון רגיל של נוקיה...
מה שכן, בחיים אל תיקח סמסונג לדעתי.


אם עכשיו הייתי צריך פלאפון חדש הייתי דווקא הולך על ה
3100.
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Origin
אבל האלפא יותר מיתקדם מבינת הפונקציות...


איזה פונקציות אתה כבר צריך??
אל תגיד לי שאתה מאלה שעדיין משחקים בפלאפון....... :rolleyes:
KrazyDJs
quote:
Originally posted by TTman
אין על נוקיה

לא היה ולא יהיה


כל מילה בסלע

markfeldman
LG AND SAMSUNG

THE BEST THERE IS !!
Origin
quote:
Originally posted by Flotser
אם עכשיו הייתי צריך פלאפון חדש הייתי דווקא הולך על ה
3100.


אני לא בלחץ..אני פשוט לא רוצה ליקנות חרא
quote:
איזה פונקציות אתה כבר צריך אל תגיד לי שאתה מאלה שעדיין משחקים בפלאפון??

חוץ ממשחקים יש לאלפא הרבה יותר פונקציות שאני חושב שאין בנוקיה

יצא לי לשחק בו קצת..והוא משהוא מדהים..

יכול לצלם סרטונים של 40 דקות אם סאונד
לנגן סרטונים שהורדו מהאינטרנט באיכות טובה ...יחסית לפאלפון
משחקים תלת מימדיים כמו במחשב !ועוד דברים שאני אפילו לא יודע אליהם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement