return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
ולמכבי חיפה לא מגיע ת'רד ? חיפה אלופת ישראל :P
View this Thread in Original format
KrazyDJs
איווה איזה יום משמח...
חיפה אלופה..
ואתמול ת"א לקחו את אירופה..

וואלה יש ה'

:D

חן לא לנעול :P
TTman
קופים ירוקים

:D
ronsh
הרגע חזרתי מהמשחק ומהחגיגות
יש לי קבוצה מסריחה זה לא סוד
לקחנו אליפות בגלל שאף קבוצה אחרת לא רצתה לקחת...

אבל מה...קהל כמו שלנו קשה למצוא
מי שראה את המופע אבוקות יכול להבין למה אני מתכוון...
אחרי המשחק הלכנו למזרקה וחגגנו עד שהשוטרים הרסו הכל...

היה כיף
וזה עד לחגיגות הרשמיות נגד מכבי ת"א במחזור האחרון
-CosmicFire-
יאלללה מכבי!!!!!!!! :D
ואני ציפיתי לדאבל סמק עם הפנדלים:thepirate :thepirate :thepirate :thepirate :thepirate

באמת השנה שיחקנו חרא אבל כל שאר הקבוצות שיחקו יותר חרא
נקווה שנגיע עם האליפות הזאת לאן שהגענו לפני שנתיים ואפילו יותר
רק שישנו את צורת המשחק והכל בסדר:D :D :D :D :D
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by TTman
קופים ירוקים

:D

אשכרה קופים ירוקים, סתם חיפה ניצלו שנה שכל הקבוצות הטובות נכנסו למשבר כלכלי חריף ולמעשה פירקו את הקבוצה שלהם לגורמים

תיקראו לזה תירוצים, תיקראו לזה זיוני שכל אבל זאת האמת
TTman
ברק, יש לך הודעה בפי אמ
שים לב
;)
KrazyDJs
נו בסדר ברק..
אף אחד לא אמר שזה סוד..
קבוצות אחרות לא רצו לקחת אליפות
אז מכבי הייתה הקבוצה היחידה שעוד אפשר לקרוא לה קבוצה
והיא באה ולקחה אליפות, כמה מגעילה שהיא...

עכשיו רק צריך למצוא עם מי ללכת למשחק האחרון...:p
Eitan E
אליפות של ביעוס תחת כי כולם יודעים שאין בארץ כדורגל
ואפילו מכבי חיפה בעונה בינונית שמחליפה את הזרים שלה באמצע עונה
לוקחת אליפות בהליכה
לפי דעתי צריך להגדיל את הליגה שיהיה יותר אקשן
GLoBaL-MUZiK
אין עתיד בכדורגל הישראלי, פשוט לראות משחק כדורגל ביום שבת ולבכות, לא רק מכבי חיפה, כולם...אז נכון שחיפה שיחקו אותה בליגת האלופות לא מזמן, והפועל ת"א שיחקו אותה בגביע אופ"א לא מזמן אבל עדיין אין המשכיות, סתכלו על הכדורסל למשל, כל שנה מכבי ת"א, הפועל י"ם ועוד כמה קבוצות מצליחות להגיע למקום יפה מאוד בתחרויות הבינלאומיות, זה עושה לך טוב על הלב שישלנו שם דבר באירופה, ועוד פקטור די רציני לירידה העצומה של הכדורגל הישראלי זה הנבחרת, פשוט גועל נפש...לא מביאים תוצאות בגרוש וזה לא שאין לנו שחקנים טובים, יש, סוף סוף ישלנו ייצוג די נכבד באירופה ועדיין זה נראה כיאלו לא עשינו שום דבר מאז מונדיאל טיחואמק ב-77 או מתי שזה לא היה

בקיצור לכו לראות כדורסל, עזבו אתכם בכדורגל, תשחקו בשכונה כדורגל בכייף
Hell_Copter
הכותרת של הט'רד שלך היא אם למכבי חיפה לא מגיע ט'רד משלה...
התשובה היא לא :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement