| Dj Black |
טוב אני מנצל את הטארד הזה בשביל לשאול אותכם שאלה:
מה עדיף בפורום כמות או איכות?
כי אין בעיה להגדיל בחודש את המשתמשים של הפורום בפרסום וכו ויהייה לנו הרבה אנשים פעילים בפורום אבל ככה גם הרמה שהפורום בה עכשיו תרד כי הרבה חדשים יבואו וכו'.
תגידו מה אתם חושבים...
:tongue3 |
|
|