|
Techno??
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
Mensen, ik heb ff een vragie: ik zat net op Audiogalaxy me styles te editen, en wat kom ik daar tegen? Dub Techno, Detroit Techno, Techno...allemaal techno stijlen dus. Er is mij verteld dat er zelfs meer stijlen zijn, kan iemand mij uitleggen (of iig proberen:D) hoe dat nou zit met die stijlen (hoeveel, welke verschillen ertussen)?? (en ja, ik ben dom:p)
Bellie? Jukx? New Wave? Jullie kennen t mij wel vertellen toch? |
|
|
| Bellie |
pfff..das een moeilijke vraag jongen.het is echt heel moeilijk uit te leggen hoe elke style gaat.Ik weet dat je ook nog Acid techno hebt.Das de style die Miss Djax draait.Voor de rest weet ik eigenlijk niet hoe ik al die stylen moet onderscheiden.Ik koop altijd gewoon wat ik lekker vind klinken.Maar dat zijn toch wel meestal de platen die lekker stevig zijn.niet te soft en te langzaam en er zitten veel van die high hats in.Zeg maar die dooi momenten:tssss ttstssstsssss en dan BAM BAM BAM...(tja zoals ik al zei:kut om te omschrijven ;) )
GREETZ!! |
|
|
| Optimus Trance |
hmmm...tsssss tssssss? jaja:conf:
was dat dub techno dan? is dat wel uit teleggen:p |
|
|
| Jukx |
Dub techno? nog nooit van gehoord!!
Detroit techno; goed voorbeeld: DJ Rolando - Knights of the Jaguar. Detroit techno is meestal wat warmer en funkie-er dan de europese techno die vaker wat harder en rauwer is. Ja het is moeilijk uit te leggen maar Detroit techno is warmer en heeft meer soul dan de europese techno, neem het voorbeeld van DJ Rolando maar in je hoofd. |
|
|
| Dj Alpha |
| Ik ben gisteren heel hard uitgelachen door de zin "techno moet je begrijpen" duz ik zeg nix meer :) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Jukx
Dub techno? nog nooit van gehoord!!
Detroit techno; goed voorbeeld: DJ Rolando - Knights of the Jaguar. Detroit techno is meestal wat warmer en funkie-er dan de europese techno die vaker wat harder en rauwer is. Ja het is moeilijk uit te leggen maar Detroit techno is warmer en heeft meer soul dan de europese techno, neem het voorbeeld van DJ Rolando maar in je hoofd. |
DJ Rolando, ik zal wel ff wat van m op audiogalaxy zoeken:) |
|
|
| New Wave |
Khee, nouwwhhuuhhh Detroit techno.....wwheeeeuuhmmm nou uhm een heeeeel sterkt voorbeeld issuh Derrick may, ennuh Jeff Mills....dat zijn DE Detroit Techno DJ"s die meestal wel veel in Belgie staan te spinnen, die komen zelf ook uit Detroit.....
Maar het verschil...mwah, volgens mij, iets meer met een beetje Industrial.....uhmmmm beetje meer vrolijker....whaa wat wazig..je moet het horen.............en BEGRIJPEN :D
latox!!
fette set trouwens van Jeff Mills & Laurant Garnier opuh I love techno in de Expo in Brussle (bleu room) keihard, maar zonde van veel ruis. |
|
|
| DJ CLUSTER |
HOLY ! I'm definetaly in the wrong forum!! LOL , just kiddin guys.
I have a few techno sets available on my site. You can download them for free here: www.djcluster.com
Fast server so you can suck it up fast ;)
Cheers,
Zigg's |
|
|
| Optimus Trance |
| Whehehehe, Jukx, je hebt dit mij al eens uitgelegd, zo te zien, hehehe:D:D:D |
|
|
| Biohazard |
zeg bellie
Ik hoorde laast een vette techno track (kweet niet meer waar, geloof op TMF the DJs)Er waren van die vocals in die gingen zo van " You'r travelling through another dimension, through space through time, your next stop is the twilight zone!" Deze had jij ook in je sig
Hoe dit nummer, ik vind m zoo vet |
|
|
| Bellie |
Das alweer een oudje joh!! :)
Megamind - Taub (Picotto Rmx)
GREETZ!! |
|
|
| Miss Proximus |
| lolololol :) heeeeeeel oud ja :) |
|
|
|
|