return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
טרד סיגריות (pg. 4)
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
טוב לא קוראים לי סתם סמוקמשין ;)

יש לי נרגילה בחדר..מה שמחייב אותי לעשן איזה שני ראשים לפחות ביום...

סיגריות הייתי מעשן פעם ביום-יום..אבל הפסקתי בגלל שהריח שזה עשה לי בידיים פשוט הגעיל אותי..
אז עכשיו אני מעשן רק בסופי-שבוע..כי זה זורם טוב עם האלכוהול :D

בד"כ LM light
כזה מיינסטרים.... :D
Rising
למי שזה מעניין אותו היו כמה כאלה בעבר....

כאן..

גם כאן...

גם כאן...
Hell_Copter
אני לא מעשן...
מאז שנכנסתי לצבא סיגריות מגעילות אותי באופן ספציפי... אני נגנב מאיך שאנשים מוותרים על דברים והולכים לעשן כל שניה פנויה... פשוט מגעיל
Scorchio
אם אני מעשן אדים של לורד זה נחשב?

סתם
לא מעשן
nesher
אני מעשן כבר מכיתה ח
והסיגריה שלי כבר איזה שנתיים שלוש זה
winston light
עישנתי איזה חצי שנה מלבורו אדום
ואני עדיין חושב שזה הסיגריה הכי טובה אחרי ארוחה טובה
ו99 אחוז מהמעשנים יסכימו איתי
בעקרון
winston
הכי טובה כי היא פשוט הכי אמצע
לא חזק לא חלש
eXeTik
התחלתי לעשן כולה לפני חצי שנה
לפני זה הייתי מעשן רק נרגילות
אקיצר- רוב הזמן הייתי מעשן
LM light
אבל עכשיו עברתי ל
Next light
מי שלא יודע זה הברנד החדש של מלבורו
DJ Alex E.
אני לא מעשן קבוע רק כשיוצא
אני לא קונה סיגריות אבל כל פעם שיש למישהו אני לוקח
אני כבר יותר משנתיים ככה ואני לא מתמכר גם כשהיה פעמים שהייתי גומר חצי קופסא במועדון או משהו,עדיין ברוך השם זה לא משפיע עלי
גם נרגילה אנני מעשן כשבאים למישהו שיש לו אבל אני לא קונה כי בעיקרון אין לי זין לבזבז כסף על הרעל הזה
אבל אם יש למישהו אחר אז בכיף
בעיקרון יוצא לי לעשן משהו כמו 3-4 סיגריות בשבועיים
ככה שבנתיים אין לי מה לדאוג
Origin
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אני לא מעשן קבוע רק כשיוצא
אני לא קונה סיגריות אבל כל פעם שיש למישהו אני לוקח
אני כבר יותר משנתיים ככה ואני לא מתמכר גם כשהיה פעמים שהייתי גומר חצי קופסא במועדון או משהו,עדיין ברוך השם זה לא משפיע עלי
גם נרגילה אנני מעשן כשבאים למישהו שיש לו אבל אני לא קונה כי בעיקרון אין לי זין לבזבז כסף על הרעל הזה
אבל אם יש למישהו אחר אז בכיף
בעיקרון יוצא לי לעשן משהו כמו 3-4 סיגריות בשבועיים
ככה שבנתיים אין לי מה לדאוג


מניאק :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
אני לא מעשן קבוע רק כשיוצא
אני לא קונה סיגריות אבל כל פעם שיש למישהו אני לוקח


קיצר אתה מעשן תן לי

בטח חברים שלי מבואסים עליך טילים! :)
Dr.SuS
יש לזה שם..
זה נקרא
Leacher...
יש את זה גם במוסיקה :whip:

Sniper
אני מעשן בערך את השלוש שנים עם הפסקה של חצי שנה באמצע
התחלתי לעשן סתם כדי לראות איך זה
ואז זה התחיל כזה פה ושם במסיבות ואז שהתחלתי לעבוד הייתי בסביבת אנשים שמעשנים כל הזמן אז כל פעם לקחתי סיגריה עד שהתחלתי לקנות חפיסות
גם היום אני מעשן בתדירות ממש ממש ממש נמוכה
חפיסה מיום א' שאני הולך לצבא עד יום ה' שאני חוזר
לפעמים אני מסיים חפיסה בשישי שבת במועדונים
אבל לאחרונה אני מתחיל לצמצם חבל על הזמן אני מרגיש מה זה עושה לי
קשה לי לנשום לעיתים דחופות.. והכל ביגלל הסיגריות..
גם את הכושר שהיה לי פעם זה לקח לי.


quote:
Originally posted by Eitan E
תודה גבר
נהיה לי ריגשי מהטרד הזה
:D

מקוה שעזרתי ונתתי לכמה אנשים חומר למחשבה
:)


האמת היא שנתתה לי חומר למחשבה.. אני דיי רוצה להפסיק אבל זה לא כ"כ קל כמו שאומרים שזה... אני מתחיל להוריד את המינון כמו שרשמתי למעלה, בקרוב אני גם יתחיל לעשות ספורט.. הגיע הזמן שאני יעשה משהו עם עצמי
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Sniper הגיע הזמן שאני יעשה משהו עם עצמי


כן, הגיע הזמן שתעבוד על מוזיקה ותשלח לי :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement