|
Hilfe @ vinyl freaks!
|
View this Thread in Original format
| CJ InterCity |
för och främst: jag har inget kreditkort så jag kan inte handla online...
Jag har Ayu - M (part 1) vinylen med Above & Beyond mixarna. men jag är desperat ute efter part 2 med morph vs van eyden remix finns det någon här som har den och kan tänkas byta?
:eyespop: :nervous: :eyespop: :nervous: :eyespop: :nervous: |
|
|
| dbl |
| har du inga päron med kreditkort???? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by dbl
har du inga päron med kreditkort???? |
hehe - den gubben gick inte hem hos mina päron. De hade sett för mycket på Kalla Fakta om kreditkortskapare och dyl uppenbarligen så de ville inte låta mig handla på nätet då jag fortfarande inte hade VISA :o.
CJ: Spring in till banken, första året brukar vara gratis, därefter kostar det väl en hundring om året. En vecka, sen får du ditt VISA i brevlådan. |
|
|
| reveal |
| En bra grej kan vara att ha ett separat konto kopplat till sitt betalkort. Att ha kredit på kortet är bara dumt tycker jag. Sen sätter man in pengar på kontot kopplat till kortet varje gång man ska använda det. På så sätt riskerar man aldrig att bli av med "så mycket" pengar (även om det är en försvinnande liten risk för att man ska få sitt konto "stulet"). |
|
|
| CJ InterCity |
jo jag har tänkt på att skaffa kreditkort. men då skulle det inte dröja länge innan jag bodde på gatan :toothless
är det ingen som har skivan jag är ute efter? :confused: |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
En bra grej kan vara att ha ett separat konto kopplat till sitt betalkort. Att ha kredit på kortet är bara dumt tycker jag. Sen sätter man in pengar på kontot kopplat till kortet varje gång man ska använda det. På så sätt riskerar man aldrig att bli av med "så mycket" pengar (även om det är en försvinnande liten risk för att man ska få sitt konto "stulet"). |
Exakt. Föreningssparbankens E-Kort är fan det bästa som uppfunnits sedan det skivade brödet. Det är helt gratis att skaffa, det enda man behöver är internet-konto, och givetvis ett VISA-kort, sendan kan man skapa unika visa-kortsnummer med den summan man själv önskar sätta in på det, och de kontona fungerar i en månad. Har använd det i lite över ett halvår nu och det är hur smidigt som helst! |
|
|
| CJ InterCity |
| hmm det där tål verkligen att tänkas på:) |
|
|
|
|