|
Erick E betrokken bij ongeval met paard...
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
Het ongeluk van Erick E: kijk en lees
Wat zal hij geschrokken zijn toen er ineens een pony door zijn voorruit knalde. Afgelopen zaterdag was DJ Erick E betrokken bij een ernstig ongeval op de snelweg ter hoogte van Maastricht. Hiernaast zijn foto's te zien van de schade die het loodzware beest veroorzaakte.
Erick E bracht de nacht na zijn ongeval korte tijd door op de intensive care, maar gelukkig gaat het inmiddels goed met hem. Hij zal nu nog even rust moeten houden, maar komt (onder voorbehoud) volgende week op ID&T Radio vertellen wat er precies gebeurd is.
In plaats van een fruitmand zullen we Erick E een exemplaar van het boek van ID&T opsturen.
Foto's: Jos van Leeuwen, brandweer Parkstad Limburg

http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=2673
Ook lullig, ipv een fruitmand waar je nog wat aan heb een verrot ID&T boek wat niet eens te verteren is :) |
|
|
| Partyhardy! |
| Zo! :eyes: dat ziet er heftig uit! :eyespop: |
|
|
| total woot |
| jezus zeg, die gast heeft echt geluk gehad...:eyes: |
|
|
| basvh |
| gelukkig is er niets ernstig met hem gebeurd. Ik vind erick e trouwens een van nederlands meest ondergewaardeerde dj's! |
|
|
| Smirnoff |
Niet lullig bedoeld hoor, maaruhh........
Hoe ist met dat paard ?? |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Niet lullig bedoeld hoor, maaruhh........
Hoe ist met dat paard ?? |
het paard is inmiddels al verwerkt tot biefstuk (in ieder geval: hij is dood ;) ) |
|
|
| Tom Lont |
| Ik vond dit ook al een beetje vreemd ja.. |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Niet lullig bedoeld hoor, maaruhh........
Hoe ist met dat paard ?? |
Het paard is zojuist aangekomen bij de inblik afdeling van Pedigree |
|
|
| New Wave |
| ahgut, krijgt ie een ID&T boek.........bloemen zijn toch veel cooler:)....wat heeft die gast nou aan dat ID$T boek.:rolleyes: |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by Matthijs
het paard is inmiddels al verwerkt tot biefstuk (in ieder geval: hij is dood ;) ) |
Paarderookvlees is ook wel lekker :D |
|
|
| Tom Lont |
| Zat er niet een xtc pil in dat boek? |
|
|
| SnuggLe |
ID&T heeft wel een hele vette bioscoop reclame btw (offtopic, i know).
" it all"
Echt wel koel! :)
Allemaal naar de bios toe! |
|
|
|
|