|
Dj's gezocht voor Dj-contest!
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Beste Beta's en aanverwanten, op 28 mei organiseren we in JH Kaddish in Schoten een Dj-contest. Ik kan meteen zeggen dat het geen grote contest is met dure prijzen! Gewoon een soort van thema-avond waarin we jonge opkomende Dj's de kans geven om hun eigen ding te doen in een leuke semi-discotheek. De contest zelf staat open voor alle stijle, we richten ons niet tot 1 bepaald genre. We hebben tot nu toe al Dj's die house spelen, goa, dance, r&b,...
De sets op de avond zelf duren telkens 30 minuten, en de contest vindt plaats tussen 20u en 02u (vroeg inderdaad, maar als jeugdhuis zijn we aan vooraf bepaalde uren onderworpen).
Moest er iemand geïnteresseerd zijn om mee te doen, PM me dan even, dan geef ik het adres door waarnaar je de demo kan opsturen. Ik herhaal dat het vooral een contest voor de fun is, daarom ook dat elke stijl gespeeld mag worden! maar ik zou het natuurlijk super vinden als jurylid dat er ook een trance-Dj zou meedoen! Niet dat zoiets mijn oordeel zou beïnvloeden, maar de hele avond jureren wordt er wel een stuk leuker op! :D
Anyway, ben je geïnteresseerd, let me know please! :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Het was dus vanavond, en tot mijn groot genoegen lag het niveau heel hoog! Hier ff de uitslag for those who care:
5)Dj Kosmik (misschien gekend vanop dance4mation)
4)Dj TCX (aka Xilver, die zich hier vorige week heef voorgesteld)
3)Dj Quillian Fencer
2)Dj Kimme (ook gekend vanop dance4mation)
1)Dj Senne (speelde wel r&b/hip-hop, maar technisch enorm sterk!)
Vielen buiten de prijzen maar verdienen toch een eervolle vermelding: Dj Timson, Dj Flex, Dj Martino en Dj Wout! |
|
|
| Sportingboy |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Het was dus vanavond, en tot mijn groot genoegen lag het niveau heel hoog! Hier ff de uitslag for those who care:
5)Dj Kosmik (misschien gekend vanop dance4mation)
4)Dj TCX (aka Xilver, die zich hier vorige week heef voorgesteld)
3)Dj Quillian Fencer
2)Dj Kimme (ook gekend vanop dance4mation)
1)Dj Senne (speelde wel r&b/hip-hop, maar technisch enorm sterk!)
Vielen buiten de prijzen maar verdienen toch een eervolle vermelding: Dj Timson, Dj Flex, Dj Martino en Dj Wout! |
DJ Senne gewonnen?
Fijn, das ne vriend van mij :) .
Alhoewel ik die nu technisch ni zo enorm sterk vind, want in scratchen is hij nog niet direct heel sterk, maar zijn beatmixen zijn altijd heel proper en maakt ook zeer goeie r&b-remixkes.
In ieder geval een mooi initiatief van Kaddish.. Wij hadden in Jeugdhuis Ahoy (in Wijnegem) een paar weken geleden ook een DJ-contest.. toch redelijk wat 'talent' gezien, voornamelijk dan onder de techno-dj's. Jammer genoeg was er geen trance-dj :(
Cheers |
|
|
| pooley |
:/
In ons jeugdhuis zit teveel alternatief volk ...
Draaitafels staan er al niet en van het moment dat er meer dan 1-2 uurtjes boenk is, zijn ze het beu en beginnen ze te zagen . Rotzooi ja, kwil ook zo'n jeugdhuis als bi julle :)
Voor de rest ist der we tof. Goeie materiaal en lichtjes, zelfs ne laser :p |
|
|
| Xilver |
Thanks, 't was fun om mee te doen. Khad geen 4e plaats verwacht na die up op 't einde :) (bleef met m'n mouw achter de naald hangen tijdens ne mix :p)
Sportingboy, dan kennek u misschien, heb nog nen hele tijd DJ geweest in Ahoy, maar wegens tijdsgebrek moeten stoppen. |
|
|
| Svinuske |
| de dag dat da in 4bomen zou kunne betaal ik me plezier een vat :crazy: |
|
|
| pooley |
dees gelezen?
Woot, feestje deze avond in ons jeugdhuis !
Die dat zen B-day party geeft heeft zijn boxen binnengesmeten. OMFG, zelf gemaakt, pure kwaliteit !!
2000 watt rms... Ze stonden gisteren voor 1/4de open en je hoorde het al tot ver buiten het jeugdhuis. Probleem dus
Ik mag dus ook draaien, 2 uurtjes ofzo(10-12 of vroeger of derna nog), eindelijk nog eens een setje door kwaliteitsboxen en op een goed luid volume.
Dus ja, die dat zich vervelen, Jeugdhuis de 4bomen in Overijse (Tombeek) - Vlaams Brabant http://users.pandora.be/4bomen
Zie maar dat ge er zijt he :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Sportingboy
Wij hadden in Jeugdhuis Ahoy (in Wijnegem) een paar weken geleden ook een DJ-contest.. toch redelijk wat 'talent' gezien, voornamelijk dan onder de techno-dj's. Jammer genoeg was er geen trance-dj :(
|
Volgende keer hier anders eens posten, er komen gegarandeerd wel wat trance-dj's af! ;) :D |
|
|
| Sportingboy |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Volgende keer hier anders eens posten, er komen gegarandeerd wel wat trance-dj's af! ;) :D |
sure.. no problemo :) |
|
|
| Sportingboy |
| quote: | Originally posted by Xilver
Thanks, 't was fun om mee te doen. Khad geen 4e plaats verwacht na die up op 't einde :) (bleef met m'n mouw achter de naald hangen tijdens ne mix :p)
Sportingboy, dan kennek u misschien, heb nog nen hele tijd DJ geweest in Ahoy, maar wegens tijdsgebrek moeten stoppen. |
yup, dan zulde me waarschijnlijk wel kennen :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| De wereld is toch klein :) |
|
|
| DJ S.I.R.I.U.S. |
Ja, jasper ge hebt gelijk, de wereld is soms klein!! Om ff in te spelen op het onderwerp: Ik vond den dj-contest echt wel geslaagd, het niveau lag idd echt hoog, hoop dakik ooit ook da niveau haal!
En natuurlijk hemmik weer zwaar staan shake op al die lekkere feestnummerkes!!!
Congrats aan al de manne die hemme meegedaan, twas echt de moeite!!! |
|
|
|
|