return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
Repost: DE KAART
View this Thread in Original format
pooley
Voor de nieuwelingen, de locatie naar TIGER777 sturen, dan komen jullie erop te staan.

Lief he !

Freezel
De plaats waar ik woon, past er niet op :p :toothless :toothless
lievez
Had den tiger al is gepm'ed ma tdoe ni veel uit precies :s

<-- oudegem, just onder/naast appels alsek mij ni vergis :p
Tiger777
zeg, slavendrijver!!! :p

neenee, vanavond zet ik u der bij, goed?? :)
Wildfir3
het moest allang gebeurd zijn, dikken tamzak!
SilentEagle
Voor de derde keer godverdomme: Antwerpen & Hasselt

:p
Tiger777
ja zeg, ik zet der u geen 2 kere op ze. Antwerpen is vol. Antwerpenaren zijn daarom niet meer toegestaan op dit forum :)

In de vakantie noges herbeginnen met een lege kaart, met een paar namen minder. Ze begint te vol te geraken en een beke slordig met de verschillende lettertyppes ook :clown:
CygnusX
Mooi werk weeral, Tiger

Van mij mogen er ook een paar namen af, zoals Purity of ZoriNn bijvoorbeeld. Ik heb hen al lang niet meer gezien hier.
Tiger777
bah... mooi werk... Ik kan mij zelfs van ver niet meer herinneren wat het juiste lettertype is :haha:

Och ja, zeg, eej, tis duidelijk he! :)
TOR
en mijn username is ondertss veranderd :)

Tiger777
AAAAAH, THE PRESSURE!!!
Ik breng het in orde. :clown:
emma
emma => sint niklaas
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement