|
Repost: DE KAART
|
View this Thread in Original format
| pooley |
Voor de nieuwelingen, de locatie naar TIGER777 sturen, dan komen jullie erop te staan.
Lief he !
 |
|
|
| Freezel |
| De plaats waar ik woon, past er niet op :p :toothless :toothless |
|
|
| lievez |
Had den tiger al is gepm'ed ma tdoe ni veel uit precies :s
<-- oudegem, just onder/naast appels alsek mij ni vergis :p |
|
|
| Tiger777 |
zeg, slavendrijver!!! :p
neenee, vanavond zet ik u der bij, goed?? :) |
|
|
| Wildfir3 |
| het moest allang gebeurd zijn, dikken tamzak! |
|
|
| SilentEagle |
Voor de derde keer godverdomme: Antwerpen & Hasselt
:p |
|
|
| Tiger777 |
ja zeg, ik zet der u geen 2 kere op ze. Antwerpen is vol. Antwerpenaren zijn daarom niet meer toegestaan op dit forum :)
In de vakantie noges herbeginnen met een lege kaart, met een paar namen minder. Ze begint te vol te geraken en een beke slordig met de verschillende lettertyppes ook :clown: |
|
|
| CygnusX |
Mooi werk weeral, Tiger 
Van mij mogen er ook een paar namen af, zoals Purity of ZoriNn bijvoorbeeld. Ik heb hen al lang niet meer gezien hier. |
|
|
| Tiger777 |
bah... mooi werk... Ik kan mij zelfs van ver niet meer herinneren wat het juiste lettertype is :haha:
Och ja, zeg, eej, tis duidelijk he! :) |
|
|
| TOR |
| en mijn username is ondertss veranderd :) |
|
|
| Tiger777 |
AAAAAH, THE PRESSURE!!!
Ik breng het in orde. :clown: |
|
|
| emma |
| emma => sint niklaas |
|
|
|
|