|
Henkie_h is een freeman!!!
|
View this Thread in Original format
| Dj Alpha |
Henkie_h zoekt meiden!!! Reakties hier posten :)
Greetzz |
|
|
| Henkie_henk |
Ja we hebbe besloten dat ik niet verliefd ben.. (eh niet meer sorry)
maybe post ik die chat log nog wel lol |
|
|
| Miss Proximus |
hmmmmm.....ja doen! ik ben zeeeeeer benieuwd wat hieraan vooraf is gegaan. :p
ennu......vrouwen zoeken op TA? beetje moeilijk niet? of je moet er 1 met een koter willen hebben Henkie (valt het kwartje al? Sugarbean dus....) |
|
|
| -=WVG=- |
| :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
WvG moet toch wel de meest ondoorgrondelijke poster zijn op dit forum......wat bedoel je???
ennu..Gek....ja! Lena is Mama |
|
|
| Blik |
is sugarbean mama........?? wist ik dus ff echt niet, zo oud is ze toch nog niet??
maar tis dus uit tussen henkie en lenie?? |
|
|
| Henkie_henk |
vraag 1 is ja.. leuk kindje wel hoor..sugarbean is helemaal nie zo oud nee..
vraag 2.. aangezien ik ook inside info heb.. "ja"
Je had eigenlijk ff op irc moete zijn :) om 2 a 3 uur ofzow.. :p
lol heb de leuke stukjes uit de chat met leentje nog..omg! |
|
|
| Gekhous |
| wissik ook niet nee!!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
vraag 1 is ja.. leuk kindje wel hoor..sugarbean is helemaal nie zo oud nee..
vraag 2.. aangezien ik ook inside info heb.. "ja"
Je had eigenlijk ff op irc moete zijn :) om 2 a 3 uur ofzow.. :p
lol heb de leuke stukjes uit de chat met leentje nog..omg! |
om 2 a 3 uur lig ik te pitten aangezien ik ook naar school moet :(
maar je kunt natuurlijk die stukjes ff opsturen naar mijn e-mail, zodat niemand anders ze kan lezen ;) |
|
|
| Henkie_henk |
Sugar wil ook niet dat iedereen het weet.. dus bek smoel porem..
:o
| quote: | Originally posted by Blik
maar je kunt natuurlijk die stukjes ff opsturen naar mijn e-mail, zodat niemand anders ze kan lezen ;) |
haha zou je haast denken he :)
Ah maybe :p of op irc een x alles :D En wie het dan post krijgt een ban :) toch alpha ;) |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
vraag 1 is ja.. leuk kindje wel hoor..sugarbean is helemaal nie zo oud nee..
vraag 2.. aangezien ik ook inside info heb.. "ja"
Je had eigenlijk ff op irc moete zijn :) om 2 a 3 uur ofzow.. :p
lol heb de leuke stukjes uit de chat met leentje nog..omg! |
Whehe, vannacht weer Henkie_h ?? :D |
|
|
|
|