return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Henkie_h is een freeman!!!
View this Thread in Original format
Dj Alpha
Henkie_h zoekt meiden!!! Reakties hier posten :)

Greetzz
Henkie_henk
Ja we hebbe besloten dat ik niet verliefd ben.. (eh niet meer sorry)

maybe post ik die chat log nog wel lol
Miss Proximus
hmmmmm.....ja doen! ik ben zeeeeeer benieuwd wat hieraan vooraf is gegaan. :p

ennu......vrouwen zoeken op TA? beetje moeilijk niet? of je moet er 1 met een koter willen hebben Henkie (valt het kwartje al? Sugarbean dus....)
Gekhous
koter??
-=WVG=-
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
Miss Proximus
WvG moet toch wel de meest ondoorgrondelijke poster zijn op dit forum......wat bedoel je???

ennu..Gek....ja! Lena is Mama
Blik
is sugarbean mama........?? wist ik dus ff echt niet, zo oud is ze toch nog niet??

maar tis dus uit tussen henkie en lenie??
Henkie_henk
vraag 1 is ja.. leuk kindje wel hoor..sugarbean is helemaal nie zo oud nee..

vraag 2.. aangezien ik ook inside info heb.. "ja"

Je had eigenlijk ff op irc moete zijn :) om 2 a 3 uur ofzow.. :p

lol heb de leuke stukjes uit de chat met leentje nog..omg!
Gekhous
wissik ook niet nee!!!
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
vraag 1 is ja.. leuk kindje wel hoor..sugarbean is helemaal nie zo oud nee..

vraag 2.. aangezien ik ook inside info heb.. "ja"

Je had eigenlijk ff op irc moete zijn :) om 2 a 3 uur ofzow.. :p

lol heb de leuke stukjes uit de chat met leentje nog..omg!


om 2 a 3 uur lig ik te pitten aangezien ik ook naar school moet :(

maar je kunt natuurlijk die stukjes ff opsturen naar mijn e-mail, zodat niemand anders ze kan lezen ;)

Henkie_henk
Sugar wil ook niet dat iedereen het weet.. dus bek smoel porem..

:o

quote:
Originally posted by Blik



maar je kunt natuurlijk die stukjes ff opsturen naar mijn e-mail, zodat niemand anders ze kan lezen ;)


haha zou je haast denken he :)

Ah maybe :p of op irc een x alles :D En wie het dan post krijgt een ban :) toch alpha ;)
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Henkie_henk
vraag 1 is ja.. leuk kindje wel hoor..sugarbean is helemaal nie zo oud nee..

vraag 2.. aangezien ik ook inside info heb.. "ja"

Je had eigenlijk ff op irc moete zijn :) om 2 a 3 uur ofzow.. :p

lol heb de leuke stukjes uit de chat met leentje nog..omg!


Whehe, vannacht weer Henkie_h ?? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement