return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
3 שנים.... :) (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Black
גם אני רשום פה הרבה זמן
למרות שהייתה תקופה ארוכה שלא הייתי פעיל בכלל ואחרי זה חזרתי
ועכשיו אני פעיל כמו בהתחלה
:tongue2
taltul
quote:
Originally posted by Rising
אני מסכים איתך אחי...

לגבי מה אחי?
קיצר אתה בעד הטיעונים הללו או נגד?
oDrori
הו יובל, נמצא במשבר זהות, כה צעיר וכה זקן בעונה אחת :)
Segev
ואללה מזל טוב אחי מי יתן ושאר פה לפחות עוד 3 שנים
אני רק חגגתי שנתיים לפני איזה חודש ו..
YuVaL
טל, שמע אחי אני לא רומז שהכל סתום קשקוש עכשיו, אני אומר אז שהיה יותר איכותי אני מתכוון לזה שאני אישית יותר נהנתי לבדוק את הפורום ולהגיב וזה, היו נושאים שיותר התחברתי אליהם....

כאילו עכשיו אני נכנס לפורום אני רואה פה ושם נושאים מעניינים אבל הרוב לא ממש מתחבר אליהם, למה?

כי תמיד מדברים פה על מסיבות של ארמין ואבוב אנד ביונד וכל זה ואני עדיין לא יכול ללכת למסיבות האלה, וזה סתם מתסכל להסתכל על זה ולחשוב
"המממ... וואי כל החבר'ה עכשיו במסיבה, ואני תקוע פה"

זה מעפן, אבל לא נורא, בעזרת השם עוד מעט גם אני יוכל ללכת למסיבות האלה..
ואולי נחזור להיות יותר אקטיבים....

ועודד, אני מאוכזב ממך, בחופש אני מצפה לאיזה פאנקי + שייק פירות!!!
Rising
quote:
Originally posted by taltul
לגבי מה אחי?
קיצר אתה בעד הטיעונים הללו או נגד?


נגד.

אפילו שפעם באמת היה יותר סבבה לבדוק תפורום, אבל לא צריך להתלונן כל הזמן ולהדגיש ת'נושא הזה
taltul
quote:
Originally posted by Rising
נגד.

אפילו שפעם באמת היה יותר סבבה לבדוק תפורום, אבל לא צריך להתלונן כל הזמן ולהדגיש ת'נושא הזה

:)
quote:
טל, שמע אחי אני לא רומז שהכל סתום קשקוש עכשיו, אני אומר אז שהיה יותר איכותי אני מתכוון לזה שאני אישית יותר נהנתי לבדוק את הפורום ולהגיב וזה, היו נושאים שיותר התחברתי אליהם....

כאילו עכשיו אני נכנס לפורום אני רואה פה ושם נושאים מעניינים אבל הרוב לא ממש מתחבר אליהם, למה?

כי תמיד מדברים פה על מסיבות של ארמין ואבוב אנד ביונד וכל זה ואני עדיין לא יכול ללכת למסיבות האלה, וזה סתם מתסכל להסתכל על זה ולחשוב
"המממ... וואי כל החבר'ה עכשיו במסיבה, ואני תקוע פה"

זה מעפן, אבל לא נורא, בעזרת השם עוד מעט גם אני יוכל ללכת למסיבות האלה..
ואולי נחזור להיות יותר אקטיבים....

הבנתי אותך ...אבל אחייי אם אין פה טרדים שאתה מתחבר אליהם אז למה לא תפתח טרדים חדשים ותרענן פה את האווירה?
זה שאתה בא ובודק את הפוסטים סבבה אבל אל תנטוש אותנו ככה ועמיס עלינו את הכל הרי כל הקטע הוא שכולם צריכים לפתןח טרדים חדשים כי אני אישית אגיד לך לפעמים פשוט אין לי מושג על תפתוח דיון ולכן מתחילים לרשום סתם בטרדים אחרים וכל טרד הופך לאיזה סלט של כל מני נושאים מתחיל ממסיבה של
"?ארמין ומסתיים ב"אחי אתה בא לאומן
לא שאני נגד מישהו פה כי לפעמים גם אני עצלן ורושם איזה פוסט או 2 לא קשורים אבל הפואנטה היא ש3 אנשים לא יכולים להחזיק את הפורום בכושר ולפתח ללא הפסקה נושאים חדשים לדיון...
YuVaL
quote:
Originally posted by taltul
:)

הבנתי אותך ...אבל אחייי אם אין פה טרדים שאתה מתחבר אליהם אז למה לא תפתח טרדים חדשים ותרענן פה את האווירה?
זה שאתה בא ובודק את הפוסטים סבבה אבל אל תנטוש אותנו ככה ועמיס עלינו את הכל הרי כל הקטע הוא שכולם צריכים לפתןח טרדים חדשים כי אני אישית אגיד לך לפעמים פשוט אין לי מושג על תפתוח דיון ולכן מתחילים לרשום סתם בטרדים אחרים וכל טרד הופך לאיזה סלט של כל מני נושאים מתחיל ממסיבה של
"?ארמין ומסתיים ב"אחי אתה בא לאומן
לא שאני נגד מישהו פה כי לפעמים גם אני עצלן ורושם איזה פוסט או 2 לא קשורים אבל הפואנטה היא ש3 אנשים לא יכולים להחזיק את הפורום בכושר ולפתח ללא הפסקה נושאים חדשים לדיון...


אני מבין אותך אחי, אבל הסיבה הזאת בדיוק, שכל טרד שאני פתחתי בזמן האחרון הפך והיה הופך לנושאים לא קשורים בכלל
הייתי פותח איזה טרד על סתם מסיבות נגיד והייתי נכנס אחרי יומיים רואה שמדברים לי שם על איך לחלוב פרות... וזה סתם מוריד את המוטיבציה לרשום ותאכלס גם מעצבן לפעמים
oDrori
quote:
Originally posted by YuVaL
ועודד, אני מאוכזב ממך, בחופש אני מצפה לאיזה פאנקי + שייק פירות!!!

חופשגדול אני אצלכם אחי!@!!!!!
YuVaL
quote:
Originally posted by oDrori
חופשגדול אני אצלכם אחי!@!!!!!


4 Sh00
אחי!!!!

:)

Sniper
מזל טוב יוב:)
מצטער על האיחור
אני מנסה להשלים
Hell_Copter
מזל טוב בן דודי הצעיר :)

מי יתן ותחלוב פרות עד קץ העולם :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement