|
Sasser
|
View this Thread in Original format
| Eitan E |
היי אנשים היום קרה לי משהו מאוד מוזר הפעלתי את תוכנת הדיסי שדי מזמן לא השתמשתי בה ואני מתחיל להוריד ופתאום אני מקבל הודעת שגיאה של הוירוס (זאת למרות שוירוס זה מועבר דרך דוא"ל)דSASSER
שהוא דומה מאוד לוירוס הבלאסטר שמכבה לך את המחשב וגורם לאיטיות החיבור
באנינטרטנט.
בקיצור הורדתי את ה"רימובל טול" שמסיר את הוירוס בכתובת הזאת
http://safe.012.net/sasser/index.html
והוא אומר לי שהוא לא מצא אצלי את הוירוס.
אז רציתי לדעת איך אתם מתגוננים מפני "תולעים" סוסים טרויאנים, וירוסים וכדומה
ובאיזה תוכנת פיירוול מומלץ להשתמש(שלא עושה הרבה בעיות) ובפיירוול איזה פורטים לסגור?
:conf: :confused: |
|
|
| TTman |
Symantec norton anti virus 2004
Symantec norton anti spam
זה מה שיש לי במחשב |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by TTman
Symantec norton anti virus 2004
Symantec norton anti spam
זה מה שיש לי במחשב |
אחי גועל נפששששש תוריד את הנורטון מה מהמחשב
סתם אוכל זיכרון והסריקות שלו שוות לתחת!!
הורדתי
Mcaffe Anti Virus Pro
וסרקתי איתו
הוא גילה לי את כל הווירוסים של ה
Sasser
+
עוד כמה שהיו לי במחשב.... שנורטון בכלל לא חשב על למצוא.... אז עזבו אותכם נורטון זה רק השם שעושה את זה.... תורידו מקפי והכל יהיה פסדר
:)
ואל תשכחו לעדכן את האנטי וירוסים שלכם ב
Definitions
הכי אחרונים!! |
|
|
| Eitan E |
מה לגבי פיירוואל?
panda?
הבנתי ש
zone alarm
נמכרו לצ'ק פויינט הישראלית אז אין להם עדכון
מישהו מכיר\ממליץ משהו אחר? |
|
|
| TTman |
אין על נורטון
:tongue2 :tongue2
אצלי הוא מוצא הכל |
|
|
| Rising |
וואלה היו לי מלאאאא אנטי וירוסים..
פנדה ונורטון כל גרסה אפשרית...
וקוויק היל... אבל באמת את מקפי לא ניסיתי
כולם חראאאאאא וזוללים תזכרון ינעל!!
אני תמיד מעיף שטויות מה-
msconfig |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman
אין על נורטון
:tongue2 :tongue2
אצלי הוא מוצא הכל |
כן מסכים...אבל בהחלט לא הגרסאות של 2004...
בישבילן צריך מחשב הכי חדשני שקיים בימים האלה...
הן אוכלות יייים של יזכרון ולא יותר טובות מה2003
וזה מה שעשיתי לםני חודש בערך אחרי שפשוט כבר לא נשארו לי עצבים לחכות שעות כל פעם בהמחשב שלי היה עולה...
וגם בדברים אחרים כמו משחקים אינטרנט וכו'...
לאחר שהסרתי את 2004 והתקנתי את 2003 כל בעיות של איטיות במחשב נפתרו כלא היו... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
בקשר לפיירוול, אני ממליץ על
Kerio
בקשר לאנטי וירוס....... נראה לי שאני באמת אעבור ל
McaFee |
|
|
| Flotser |
לא יודע אני מאוד אוהב את ה
norton
ובחיים לא הגיעה אלי שום תולעת ובינתיים גם לא הססר הבן זונה הזה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| לפני כמה ימים זה חדר אלי והתחיל לזיין לי את המחשב ואז התקנתי נורטון ועבר.. |
|
|
| Dj Black |
יש לי מחשב מעפן + נורטון 2004
p3 800mhz
כדאי להעיף את הנורטון?
למה המחשב שלי לא זז בזמן האחרון
:conf: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Dj Black
יש לי מחשב מעפן + נורטון 2004
p3 800mhz
כדאי להעיף את הנורטון?
למה המחשב שלי לא זז בזמן האחרון
:conf: |
מילה שלי אחי!!!!
2004 לא בנוי לפנטיום 3!!!
בדוק..מנסיון אישי!!!
לי יש את הפנטיום 3 550!!!:)
כן תגידו בטח לא יאומן!!!אבל זה מה יש...אני כבר מת לשדרג אותו ל4...
פשוט לא מצליח לחסוך את הסכום הנדרש... |
|
|
|
|