return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Illusion at the beach - 17, 18 & 20 juli - Oostende (pg. 2)
View this Thread in Original format
lievez
quote:
Originally posted by Giesber
normaal hebt ge automatisch congé den 21e

nieuwaar eh, ofwel hebde nen betaalde congé dag ofwel hebde nen dubbele betaalden dag :)
djcresto
quote:
Originally posted by pooley
Kwil da wel doen, weekendje kamperen aan zee, altijd wel marginaal :)

als ik thuisben heb ik hiervoor wel intresse :cool:
pooley
Gert, my main man!! :)
Tiger777
quote:
Originally posted by djcresto
als ik thuisben heb ik hiervoor wel intresse :cool:

da geldt ook voor mij.
SilentEagle
Het eerste feest waarvoor Gert geen interesse heeft moet nog uitgevonden worden. :p
Wildfir3
ah da geval noemt gert, ik leer bij
Gladius
alleen als de Ferry komt (eh Dries =))
Jasperovitsj
De Push Live vorig jaar was bangelijk, maar de rest van de avond stelde toen niet zo veel voor, dus ik weet niet of ik dit jaar ga komen, tot nu toe kan het mij in ieder geval nog niet bekoren...
NightRavah
quote:
Originally posted by CygnusX
Ha, nog een limburger hier, welkom! ;)

Thx ;)Hallo allemaal btw :)

Over de drukte. Vorig jaar bij Ferry vond ik het nog zeer goed te doen eigenlijk, ik had plaats genoeg om te dansen en stond bijna vanvoor.
Het is een goed idee van het management om enkel voor vvk tickets te kiezen de dag dat tiesto komt. Hopelijk houden ze het aantal tickets nog binnen te perken zodat dit de ideale mogelijkheid zou zijn om tiesto nog eens aant werk te zien. Zag er ook een beetje tegenop met die drukte altijd op tiesto gigs :x

C u all there ;)
Meltoz
Hoop da'k dan in Griekenland vertoef, anders hoop'k ok van de partij te zijn :)

Olju
quote:
Originally posted by emma
mmh, die drukte bij tiesto tegenwoordig is zo kut...

zou hem graag nog eens aan het werk zien maar heb echt geen zin om tussen zo'n ambetant publiek te feesten :mad:

idd, voor tiesto heb ik veel over, maar der gaat weeral te veel volk zijn om deftig te kunnen feesten :whip:
Pier
Da feesje gaat weer lekker zijn gelijk vorig jaar
toen was het overdag ook beestig op het strand
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement