|
הציפיות שלכם לגבי שנת 2004!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by taltul
וואי איתן שומע..אני בדקתי עכשיו את כל הפוסטים שלי...אני אכן בפורום מסוף ינואר...
פאקין שיט נראה לי כאילו נרשמתי רק לפני חודש ככה...
לא יודע למה... |
אתה נהנה פה יותר מדיי והזמן עובר לך כמו מים....
ד"א מה עם ההיא מראשל"צ?
:rolleyes: :D |
|
|
| taltul |
| quote: | לפי דעתי ההארד האמיתי ואיכותי
(SHOKK)
מת.... אין פשוט אין דברים איכותיים יותר בסגנון הזה!! |
חחח...ציטוט מפיו של קובי!!!!:)
| quote: | אתה נהנה פה יותר מדיי והזמן עובר לך כמו מים....
ד"א מה עם ההיא מראשל"צ? |
כן אה:)
מממ...יש כבר אחרת חדשה...אתה לא מעודכן אחי...
היה יומולדת לא מזמן, שלחתי לה זר פרחים הביתה
התלהבה אחושילינג...רוצה להודות לי "פניפ מול פנים" עכשיו:) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by YuVaL
לפי דעתי ההארד האמיתי ואיכותי
(SHOKK)
מת.... אין פשוט אין דברים איכותיים יותר בסגנון הזה!!
מקווה שבשנים הקרובות הוא עוד יחזור! |
אולי זה יעניין אותך
scot project האגדי
:D
אמור להוציא השנה דיסק |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by TTman
אולי זה יעניין אותך
scot project האגדי
:D
אמור להוציא השנה דיסק |
וואוו אני
shokk-ב
:eek:
פעם מאוד אהבתי את הרימיקסים של סקוט
hands up,listen to me mama...
אבל לאחרונה שמעתי סטים שלו ופחות התחברתי
אוליי יש משהו במה שקובי אומר |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
סצינת הטראנס תתחיל להתפוגג לאט לאט ויותר ויותר אנשים יתחילו לעבוד לדארק סייד שזה הפרוגרסיב סייד...חחח
וגם אמני הטראנס המפרוסמים יתחילו לשנות סגנון לאט לאט ולעבור לקצבים יותר איטיים שיותר מזכירים פרוגרסיב.
אין מה לעשות אבל זה מה שקורה בזמן האחרון, יש סיכוי שזה ישתנה אבל צריך גל של קטעים מצויינים של טראנס אייכותי ואז אנשים יתחילו להיזכר מזה. |
בעזרת השם דבר כזה לא יקרה, אני גדלתי על כל הקטע של האפליטפטינג, קלאסיקות יפות עם מלודיות מטורפות שאפשר לבכות להם... אם הכל יתחיל לאט לאט להיות יותר איטי ויותר רגוע ויותר חסר מלודיות ורגש... אני עובר למטאל
:)
הא כן
ובקשר לקטעים של סקוט.... שמע עם כל הכבוד, שאני חולה על סקוט.. דיי!
הבנאדם באמת לא מחדש כלום!
יצא לו עכשיו רימסטר של הטראק הישן שלו
U
וזה פשוט יצא זוועה!!!
אז סקוט, אם אתה רואה או שומע אותי, בקשה תתחיל לגוון, תחזור לסגנון
The Future is Now, FORGET THE PAST! |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by YuVaL
הא כן
ובקשר לקטעים של סקוט.... שמע עם כל הכבוד, שאני חולה על סקוט.. דיי!
הבנאדם באמת לא מחדש כלום!
יצא לו עכשיו רימסטר של הטראק הישן שלו
U
וזה פשוט יצא זוועה!!!
אז סקוט, אם אתה רואה או שומע אותי, בקשה תתחיל לגוון, תחזור לסגנון
The Future is Now, FORGET THE PAST! |
צודק 200 אחוז
הרימסטר שלו ממש זוועה, לא יודע איך הוא מצליח להרוס לעצמו ככה
תן לי את
Baem vs cyrus - thunder in paradise (dj scot project remix)
זה אגדההההההההההההההההה
המיקס הזה פשוט אגדהההה
ועוד רבים וטובים מבית היוצר של סקוט פרוג'קט
וגם דברים כמו
Cosmic Gate - Exploration Of Space
Cosmic Gate - Melt To The Ocean
Cosmic Gate - The Truth (Dj Issac Remix)
אךךךךךךךךךךך, איזו נוסטלגיה |
|
|
| TTman |
והנה כמה אלבומים שאמורים לצאת השנה
DJ Scot Project - Unknown [2004]
Nu Nrg - Unknown [2004]
Dumonde - Unknown [2004]
Plastic Boy - Untitled
Gouryella - Untitled [2004] |
|
|
| YuVaL |
אלבום של דומונד..... הממממממ
זה יכול להיות טובבבבב
:)
חולה עליהם
הבעיה היא שתמיד שאומנים כאלה מוציאים דיסק
זה בד"כ 2-3 להיטים וכל השאר טראקים ממוצעים לא יותר... |
|
|
| TTman |
DJ Tiesto - In My Memory
שמעת?
DJ Tiesto - Just Be
שמעת?
Armin Van Buuren - 76
שמעת?
תן לי טראקים ממוצעים בדיסקים האלה
כאילו ברור שיש אומנים שזה ככה אצלהם
אבל לא כולם |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by YuVaL
בעזרת השם דבר כזה לא יקרה, אני גדלתי על כל הקטע של האפליטפטינג, קלאסיקות יפות עם מלודיות מטורפות שאפשר לבכות להם... אם הכל יתחיל לאט לאט להיות יותר איטי ויותר רגוע ויותר חסר מלודיות ורגש... אני עובר למטאל
:)
|
כמוך כמוני, וחבל כי קטעים כאלה נעשים יותר ויותר מועטים בזמננו...
וגם אלה שכן משתחררים לא מקבלים מספיק הערכה. |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by TTman
DJ Tiesto - In My Memory
שמעת?
DJ Tiesto - Just Be
שמעת?
Armin Van Buuren - 76
שמעת?
תן לי טראקים ממוצעים בדיסקים האלה
כאילו ברור שיש אומנים שזה ככה אצלהם
אבל לא כולם |
In My Memory
היה בסדר..
Just Be
לא היה להיט....
היו שם 3 קטעים יפים.... שממש אהבתי
כל השאר היה
Downbeat
רגוע מדי בשבילי...
76
של ארמין גם לא היה להיט היסטרי, לא בשבילי לפחות... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
סצינת הטראנס תתחיל להתפוגג לאט לאט ויותר ויותר אנשים יתחילו לעבוד לדארק סייד שזה הפרוגרסיב סייד...חחח
וגם אמני הטראנס המפרוסמים יתחילו לשנות סגנון לאט לאט ולעבור לקצבים יותר איטיים שיותר מזכירים פרוגרסיב.
אין מה לעשות אבל זה מה שקורה בזמן האחרון, יש סיכוי שזה ישתנה אבל צריך גל של קטעים מצויינים של טראנס אייכותי ואז אנשים יתחילו להיזכר מזה. |
חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה חמסה |
|
|
|
|