| Eitan E |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
חבר'ה לפרסם דברים כאלה זה לא לעניין... שלא יבוא איזה אל קעידי ינצל את העניין... תשאלו בפרטי אם בא לכם... |
מה הקשר אנשים התחילו לפרסם את המס' הסלולרי שלהם בפורום עוד לפני הטרד הזה ובכלל אני כבר התרגלתי שערבים מתקשרים אליי לסלולרי
:D
גם תבין יש אנשים שיש לך את המס'
icq
או בפורום אתה לא יודע את השם האמיתי שלהם
אתה יודע רק את הכינוי וזה לא נעים לשאול מי אתה
או שאתה נפגש עם מישהו במסיבה אתה לא תקרא לו
smokemachine
or lover .. whatever |
|
|