|
מזל טוב לקובי!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| מזל טוב אחי!!!!!!!! |
|
|
| arik |
מזל טובבב יקובי!!!
אולי קטין אבל בוגר הפורום |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by Flotser
בן 16 זה אחלה גיל!
סוף סוף תוכל לשכב עם אישה בת 70 וכל עוד העניין הוא בהסכמה אתם לא עוברים על החוק...
ובכלל מזל טוב!
ושיהיה המון בהצלחה עם ההפקה ועם הכל...
:p |
הא כאילו אם אתה בן 18 אתה יכול ללכת לאנוס את מי שבא לך?
to the road! :whip: |
|
|
| Narcotic Mind |
| ומזל טוב יא חמוד :p |
|
|
| Vortex_SA |
| אה קוב מזל טוב! מתי אתה מסדר לי את אחותך הקנדית? :) אה ותכף אני יוכל להקפיץ אתכם איתי למסיבות, לא כמו האשכנזים פה בפורום שמתקמצנים על דלק!!! (לי יש דלקן :) ) |
|
|
| YoraY |
אני עדיין בהלם מהכישרון המופרז של הבן אדם - בגיל 15 להוציא ריליס זה פשוט מדהים אין מילים
כבוד-על
מזל טוב להגיעך לגיל 16
תמשיך לעשות את עבודתך
מעריצתך!;)
?נ.ב - לא שברת איזה שיא גינס כיוצר הצעיר בעולם\בארץ משו |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by YoraY
?נ.ב - לא שברת איזה שיא גינס כיוצר הצעיר בעולם\בארץ משו |
חח .. בארץ יש מצב
אבל בעולם לא נראה לי
אולי בסגנון מוסיקה הזאת יכול להיות..
יש את כל הראפרים בני 12 עם קליפים |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אה קוב מזל טוב! מתי אתה מסדר לי את אחותך הקנדית? :) אה ותכף אני יוכל להקפיץ אתכם איתי למסיבות, לא כמו האשכנזים פה בפורום שמתקמצנים על דלק!!! (לי יש דלקן :) ) |
עברת טסט כבר?!? |
|
|
| Sniper |
קצת באיחור אבל העיקר הכוונה
מזל טוב ילדון |
|
|
| Black-Dragon |
ואני בקצת יותר איחור אבל שוב בקטנה :)
מזל טוב יא נער נער :)
תגדל ותצליח ואני מקווה שעוד נשמע ממך רק דברים טובים
בהצלחה בכל מה שתרצה בחיים אחי
תמשיך להיות תותח! |
|
|
|
|