return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 
מזל טוב לקובי!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
מזל טוב אחי!!!!!!!!
arik
מזל טובבב יקובי!!!
אולי קטין אבל בוגר הפורום
coby
תודה אחים שלי

:)
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by Flotser
בן 16 זה אחלה גיל!
סוף סוף תוכל לשכב עם אישה בת 70 וכל עוד העניין הוא בהסכמה אתם לא עוברים על החוק...
ובכלל מזל טוב!
ושיהיה המון בהצלחה עם ההפקה ועם הכל...

:p


הא כאילו אם אתה בן 18 אתה יכול ללכת לאנוס את מי שבא לך?

to the road! :whip:
Narcotic Mind
ומזל טוב יא חמוד :p
Vortex_SA
אה קוב מזל טוב! מתי אתה מסדר לי את אחותך הקנדית? :) אה ותכף אני יוכל להקפיץ אתכם איתי למסיבות, לא כמו האשכנזים פה בפורום שמתקמצנים על דלק!!! (לי יש דלקן :) )
YoraY
אני עדיין בהלם מהכישרון המופרז של הבן אדם - בגיל 15 להוציא ריליס זה פשוט מדהים אין מילים
כבוד-על


מזל טוב להגיעך לגיל 16
תמשיך לעשות את עבודתך

מעריצתך!;)


?נ.ב - לא שברת איזה שיא גינס כיוצר הצעיר בעולם\בארץ משו
KrazyDJs
מזל טוב אח שלו
coby
quote:
Originally posted by YoraY

?נ.ב - לא שברת איזה שיא גינס כיוצר הצעיר בעולם\בארץ משו


חח .. בארץ יש מצב

אבל בעולם לא נראה לי


אולי בסגנון מוסיקה הזאת יכול להיות..

יש את כל הראפרים בני 12 עם קליפים
YuVaL
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אה קוב מזל טוב! מתי אתה מסדר לי את אחותך הקנדית? :) אה ותכף אני יוכל להקפיץ אתכם איתי למסיבות, לא כמו האשכנזים פה בפורום שמתקמצנים על דלק!!! (לי יש דלקן :) )


עברת טסט כבר?!?

Sniper
קצת באיחור אבל העיקר הכוונה

מזל טוב ילדון
Black-Dragon
ואני בקצת יותר איחור אבל שוב בקטנה :)
מזל טוב יא נער נער :)
תגדל ותצליח ואני מקווה שעוד נשמע ממך רק דברים טובים
בהצלחה בכל מה שתרצה בחיים אחי
תמשיך להיות תותח!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement