return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Lovefields - 14 augustus 2004 - Megaland (Landgraaf) (pg. 2)
View this Thread in Original format
pooley
/kijk daar een mier, neuk, mode = 1
Markus Schulz
/mode = 0

:)
Roos22
Vorig jaar was het echt super.. Was een mooie dag.. Alleen de verdrukking bij Tiesto was erg jammer.:mad:

Ik ga de reis dit jaar ook niet maken. Al staan er wel leuke namen tussen.. Er is zoveel goeds aan festivals dit jaar! Moelijk kiezen!
SnuggLe
*Schop naar boven*

Alle Armadafans/belgen maar vast hun geld tellen en kaarten kopen......OMFG I DIE! ;)

Lineup/timetable lovefields:

Line-up:

LOVESTAGE (buitenpodium)
12.00-13.00 John Doe
13.00-14.30 Base
14.30-15.30 Svendex
15.30-16.30 Ola Bola (live)
16.30-18.00 Roog
18.00-19.00 Zuco 103 (live)
19.00-20.30 Laidback Luke
20.30-21.30 Groove Armada (live)
21.30-23.00 Ferry Corsten

SOULSTAGE
12.00-13.00 Fictivision
13.00-14.30 Astrid
14.30-16.00 Cor Fijneman
16.00-17.30 JP
17.30-18.30 Cosmic Gate (live)
18.30-20.00 Markus Schulz
20.00-21.30 Armin van Buuren
21.30-23.00 Dana

FREAKSTAGE (hosted my MTV)
12.00-13.30 Krien
13.30-14.30 Nobody Beats The Drum (live)
14.30-15.00 Krien
15.00-16.00 Mylo (live)
16.00-17.15 Funckarma Dj
17.15-18.15 Eboman (live)
18.15-19.30 Stylus Dj's
19.30-20.30 Stijn (live)
20.30-21.30 Break 3000
21.30-23.00 Tiefschwarz

House of House
12.00-13.15 TM
13.15-15.00 René Amesz
15.00-16.30 Barth Hendrix
16.30-18.00 Eric de Man
18.00-19.30 Erick E
19.30-21.30 Master H
21.30-23.00 Benny Rodrigues

Mindstage
12.00-13.30 Gideon
13.30-15.00 Bart Skils
15.00-16.30 Marco Bailey
16.30-17.30 Jerome (live)
17.30-19.00 Billy Nasty
19.00-20.30 Ken Ishii
20.30-21.30 Acid Junkies (live)
21.30-23.00 Luke Slater

Net zoals voorgaande jaren kent Lovefields vijf area’s. Nieuw dit jaar is de Freak Stage, alwaar voornamelijk electro te horen zal zijn. Tel daar de vertrouwde Techno, Mixed, Trance en House Stages bij op en je weet dat het gewoon weer een supervet festival wordt 14 augustus!

De voorverkoop is zaterdag 1 mei van start gegaan. Kaarten kosten €40,- (ex.fee) en zijn te verkrijgen bij alle bekende voorverkoopadressen.
moogwai
Hier wil ik eigenlijk wel zeker heen, de interessante namen draaien tenminste niet tegelijk, wat ook een grote plus is. ! Eens kijken of ik weer kaarten kan winnen bij een regionaal krantje :p

quote:
Originally posted by SnuggLe
SOULSTAGE
12.00-13.00 Fictivision
13.00-14.30 Astrid
14.30-16.00 Cor Fijneman
16.00-17.30 JP
17.30-18.30 Cosmic Gate (live)
18.30-20.00 Markus Schulz
20.00-21.30 Armin van Buuren
21.30-23.00 Dana


Alleen die opbouw :rolleyes:
Markus meteen na Cosmic Gate... JP ook al zo vroeg. Gelukkig draait Ferry meteen na Armin als afsluiter op de main! En Dana past eigenlijk helemaal niet in deze line-up als enigste 'hardstyle' dj... maar goed, daar hoef je geen last van te hebben :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by moogwai
Hier wil ik eigenlijk wel zeker heen, de interessante namen draaien tenminste niet tegelijk, wat ook een grote plus is. ! Eens kijken of ik weer kaarten kan winnen bij een regionaal krantje :p



Alleen die opbouw :rolleyes:
Markus meteen na Cosmic Gate... JP ook al zo vroeg. Gelukkig draait Ferry meteen na Armin als afsluiter op de main! En Dana past eigenlijk helemaal niet in deze line-up als enigste 'hardstyle' dj... maar goed, daar hoef je geen last van te hebben :D



JP , draai je ook dan? :)

Maar even serieus, JP is toch ook een hardstyle/hardhouse dj????????
moogwai
quote:
Originally posted by SnuggLe
JP , draai je ook dan? :)

Maar even serieus, JP is toch ook een hardstyle/hardhouse dj????????


JP is meer UK Hardhouse, maar heb 'm ook wel eens wat anders zien draaien. Het is in ieder geval geen Q-dance hardstyle om het zo maar te noemen.
basvh
quote:
Maar even serieus, JP is toch ook een hardstyle/hardhouse dj????????


JP kennende zal ie zich goed aanpassen hoe zijn voorganger draait. dus niet meteen volle uk hh beats. zal me ook niet verbazen als ie nog wat classics zoals the bells erin door heen gooit zoals ie afgelopen vrijdag deed. JP draaistyl kun je harddance noemen al hangt ie toch veel tegen de hardtrance aan. Technisch gezien is het een hele goede dj.

opbouw van soulstage slaat echt nergens op. ik weet niet wat voor zatlap zo die time table in elkaar heeft geprut maar logica is ver te zoeken.
emma
ben wel van de partij denk ik :D

allen spijtig dat het zo korte setjes zijn:(
ambs
quote:
Originally posted by emma
ben wel van de partij denk ik :D

allen spijtig dat het zo korte setjes zijn:(

en dat het ZO VER WEG IS
SnuggLe
Ik wachtte al op de 'Armada'-replies :)

ambs
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik wachtte al op de 'Armada'-replies :)


bram h0er!! wat betekend dat nou weer!!! ik denk niet eens dat ik ga, het is echt TE ver weg
emma
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik wachtte al op de 'Armada'-replies :)


ja, ik reply'de dan ook speciaal voor jou :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement