|
ID van nummer
|
View this Thread in Original format
| tiestoworld |
Blank en jones draaide dit op trance energy.
Hoe heet dit nummer?
Audio sample hier
Alvast bedankt....... |
|
|
| Original |
| RMB - Redemption 2.0 |
|
|
| eXos |
Ik weet dat ik geen MOD meer ben (al 2 jaar nie meer..mmmm...die goede oude tijd :rolleyes: )
Maar volgende keer ff hier posten:
tranceaddict Forums > Tracks Section > Unknown Tracks
En als je ff op deze knop (klik) had gedrukt en gewoon ff gezocht had, dan had je dit ook wel gevonden:
Blank and Jones Trance Energy 17/2/2002
Mocht deze tune, die al vet oud is nml, ver voor je tijd zijn (2002), kijk dan eens hier: http://www.discogs.com/artist/RMB
Daar staat alles over RMB.
T beste nr van RMB vind ik zelf Deep Down Below:
code: RMB - Deep Down Below (Airscape Remix) (7:31)
RMB - Deep Down Below (Club Mix) (6:16)
RMB - Deep Down Below (DJ Mellow D Remix) (8:22)
RMB - Deep Down Below (Extended Version) (6:11)
RMB - Deep Down Below (Humate Remix) (8:07)
RMB - Deep Down Below (Terry Lee Brown Jr Vocal Remix) (7:57)
Tot zo ver! :D |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by eXos
Ik weet dat ik geen MOD meer ben (al 2 jaar nie meer..mmmm...die goede oude tijd :rolleyes: )
Maar volgende keer ff hier posten:
tranceaddict Forums > Tracks Section > Unknown Tracks
En als je ff op deze knop (klik) had gedrukt en gewoon ff gezocht had, dan had je dit ook wel gevonden:
Blank and Jones Trance Energy 17/2/2002
Mocht deze tune, die al vet oud is nml, ver voor je tijd zijn (2002), kijk dan eens hier: http://www.discogs.com/artist/RMB
Daar staat alles over RMB.
T beste nr van RMB vind ik zelf Deep Down Below:
code: RMB - Deep Down Below (Airscape Remix) (7:31)
RMB - Deep Down Below (Club Mix) (6:16)
RMB - Deep Down Below (DJ Mellow D Remix) (8:22)
RMB - Deep Down Below (Extended Version) (6:11)
RMB - Deep Down Below (Humate Remix) (8:07)
RMB - Deep Down Below (Terry Lee Brown Jr Vocal Remix) (7:57)
Tot zo ver! :D |
Zo, Petrus in een helpende bui. Goed!:toocool: Enne, Deep down below is idd hun beste track, de Airscape remix dan. |
|
|
| DJ Gerrit |
neu!1
SPRING is de vetste:) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
neu!1
SPRING is de vetste:) |
Jij brengt de Trance ten schande. Als je eenmaal Apreski en kleutermuziek draaid dan ben je uitgesloten van elke mening die betrekking heeft tot iedere productie-genre uit de dance/house scene. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jij brengt de Trance ten schande. Als je eenmaal Apreski en kleutermuziek draaid dan ben je uitgesloten van elke mening die betrekking heeft tot iedere productie-genre uit de dance/house scene. |
Mooie reply, die komt op nr 2 na die van Donna over Azior @ XL Armada night :) |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jij brengt de Trance ten schande. Als je eenmaal Apreski en kleutermuziek draaid dan ben je uitgesloten van elke mening die betrekking heeft tot iedere productie-genre uit de dance/house scene. |
@ New Wave: WoeHoe!!!:D :D :D
Ik d8 dat ik de enige was die zich dood ergerde aan deze gast!!!
Jippie!!! Go New Wave!!!!
Totally agree m8 ;) ;)
Verder:
RMB - Deep Down Below (Airscape Mix) --> Dit is een geweldig nummer, een klassiek nummer d8 ik! Ik ga dus met het grootste deel mee wat betreft de beste plaat van RMB...
Cheers! |
|
|
| DJ Gerrit |
| quote: | Originally posted by New Wave
Jij brengt de Trance ten schande. Als je eenmaal Apreski en kleutermuziek draaid dan ben je uitgesloten van elke mening die betrekking heeft tot iedere productie-genre uit de dance/house scene. |
ik breng trance ten schande?? moet je horen wie het zegt, wie loopt er nu duizenden jaren te lopen met trance is voor mietjes en trrance sucks e.d:) omdat TECHNO the music is voor de echte peoples.
en als ik andere muziek luister als jou, wat maakt dat uit! damn hoe sneu kunje zijn hee! muziek is er voor iedereen, ook voor mensen die lekker feesten op APRES SKI!
blijf jij nu maar lekker bekrompen met je mening achter de computer zitten!
loser |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
ik breng trance ten schande?? moet je horen wie het zegt, wie loopt er nu duizenden jaren te lopen met trance is voor mietjes en trrance sucks e.d:) omdat TECHNO the music is voor de echte peoples.
en als ik andere muziek luister als jou, wat maakt dat uit! damn hoe sneu kunje zijn hee! muziek is er voor iedereen, ook voor mensen die lekker feesten op APRES SKI!
blijf jij nu maar lekker bekrompen met je mening achter de computer zitten!
loser |
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: ]
WORLD LID VAN DE ADJG-Alliance!!!!! Gratis!!! |
|
|
| DJ Gerrit |
| joh ga jij nou eerst maar een levenzoeken, dan praten we verder |
|
|
| TranceFool |
Ben het wel eens met Gerrit......al dat commentaar op hem slaat echt nergens op. Laat iedereen gewoon luisteren en doen wat hij / zij zelf wilt. Kinderachtige mensen hier joh....
Trancezoner, jij moet helemaal je bek houden want de reply's van jou van vandaag waren werkelijk waar weer van kleuterniveau, hoe oud ben jij in godsnaam? |
|
|
|
|